  • 21. Data: 2009-07-03 10:01:04
    Temat: Re: Motosieka k. Kutna - opinie...?
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "szynszyll" napisał w wiadomości
    > yo!
    >
    > nie do konca nadążam za tokiem Twojego rozumowania. bo wg mnie:
    >
    > 1. motocykl w Kutnie wyglada nie najgorzej
    > 2. ogloszenie z Niemiec jest absolutnie nieciekawe

    Nie wypowiem się w temacie gustów.

    > 3. czesci do GN 400 jest w srocz

    To może ja tak wybiórczo na szybciora ilość odpowiedzi z allegro:
    gn 400 - 50 odpowiedzi z czego dwa motocykle, jeden bez prawa
    rejestracji po wiejskim tuningu
    gn 250 - 90 odpowiedzi z czego 17 motocykli
    gn 125 - 200 odpowiedzi z czego 16 motocykli.

    Może więc i części jest w bród, ale nie wiem czy do gn _400_ akurat
    Na ebay.de podobnie to wygląda, jeżeli chodzi o ilość wyników z
    zapytania jak powyżej.

    > 4. moze kolega chce starego soft-czopera w singlu?

    No, najwyraźniej chce.

    > o GS500 mam swoje zdanie - nie wiem jednak dlaczego wyskoczyles z
    > nim jak
    > filip z konopii.

    To był przykład na kompatybilność modeli deczko tylko młodszych.
    Myślałem, że czytelny.

    > szynszyll
    > xtz750
    >
    > p.s. rownie popularny jest XT600 i co z tego?

    No, że wybrałeś xtz 750 to znaczy, że Ci bardziej pasował. Zgadza się?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 22. Data: 2009-07-03 10:08:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jasio pisze:

    > Myślałem też o takim myku z goleniami. Ale zakładając cały przód od
    > bandita miałbym też odpowiednią pompę hamulcową np.

    A co ma pompa do przodu ? Wystarczy ze wymienisz pompe na wieksza, na
    przyklad z GSXF albo GSF.

    > W sumie to poluję na okazję po prostu, bo to, co Ty proponujesz, to
    > oczywiście jest wariantem mojego pomysłu i mogło by być tańszym.

    No niby tak ale w moim wariancie zostawiasz sobie oryginalne polki itp i
    odpada Ci rzezba z kompletnym przodem od Bandita. No i jest o niebo tansza.

    > I odpadł by mi problem, które z zacisków będą pasowały, albo dobierania
    > zacisku z tego samego modelu.

    Eeee. Kupisz dwie golenie i zaciski do nich. Suzuki ma standaryzowane
    rozstawy srob mocujacych. Zreszta glownym czynnikiem powinna byc
    srednica tarcz ktora musi byc taka sama jak u dawcy goleni.

    > A ja bym się potem bardzo musiał upierać, żeby na to kasę znaleźć (:
    > A serio - widziałem VXa z USD, sam bym tego nie wymyślił.

    To akurat latwa przerobka. Ja gdzies widzialem fotki VXa z tylna opona
    210/50ZR17. To juz bardziej skomplikowane bo trzeba poszerzac caly tyl,
    przerabiac wahacz i kardana. Widzalem tez hybryde z nadwoziem VX i
    napedem od Maraudera.

    > Mój pomysł na poprawienie po fabryce jest taki, żeby się obyło bez
    > metaloplastyki.

    Nie obedzie sie nigdy. Historyjki ze wyjmujesz przod z jednego modelu i
    wkladasz do innego wloz miedzy bajki. Zawsze trzeba dotoczyc jakis
    dystans, tulejke itp. Nawet 2mm roznicy w dlugosci glowki ramy moze
    zjebac Ci caly misterny plan.

    > Kiedyś przeczytałem na grupie, że VX to powstał z najgorszych części od
    > innych motocykli, które zalegały Suzuki w magazynie.

    No jest w tym cos :) A moze po prostu chcieli miec srednie turystyczne
    V2 i chcieli to zrobic najtanszym kosztem :) Ale Sachs to podchwycil,
    kupil od Suzuki silnik i do niedawna klepal cos podobnego. Nawet USD to
    ma w standardzie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 23. Data: 2009-07-03 11:07:20
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości

    > A ja mam takie głupie być może pytanie, zachaczające pewnie o
    > kwestie uczuciowe - a nie lepiej było zostawić sobie VFR-e, będącą
    > jakby z definicji motocyklem nowocześniejszym, bardziej dopracowanym
    > itepe? Nie wiem, może to ja czegoś nie kumam, ale poprawianie
    > fabryki na dłuższą metę IMHO nie ma większego sensu*, bo to
    > zazwyczaj nigdy nie ma końca i ciężko później jest wyjeździć włożone
    > pieniądze i czas. Lepiej chyba poprostu kupić lepszy motocykl
    > (lepszy - czyli bardziej dopasowany do oczekiwań). Oczywiście
    > zakładając, że celem jest jeżdżenie, a nie dłubanie samo w sobie.

    Najlepiej dopasowany motocykl jaki miałem to suzuki VX 800.
    Koniec.

    VFRa była szybka, wygodna, ale niestety, moim zdaniem brak _sieci_
    autostrad nie pozwala na wygodne i szybkie pokonywanie dużych
    odległości.
    Duże odległości wymagają też dużych ilości paliwa i dużych ilości
    pieniędzy. I tu jest również pies pogrzebany.
    Że jak mam jechać naprawdę daleko, jeszcze z kimś albo z większym
    bagażem to 1.2 LPG jest rozwiązaniem na tyle wygodnym i ekonomicznym,
    że nie miało dla mnie sensu posiadanie akurat VFR jako trzeciego
    motocykla.
    Prędkości podróżne na odległości koło 400km wokół komina to VX osiąga
    znakomite.
    A i Europę przejeździ w poprzek jeszcze nie jeden raz. W przyszłym
    tygodniu chociażby. (:

    Hamulce, lepsze zawieszenie czy inne pierdoły - to bywają podobne
    pieniądze jak komplet nowych opon, mówimy o częściach używanych, na
    które się poluje. Nie jestem milionerem-kolekcjonerem.
    A hamulce VFR pokazały mi jak powinien hamować porządny motocykl.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 24. Data: 2009-07-03 11:15:31
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

    > A co ma pompa do przodu ? Wystarczy ze wymienisz pompe na wieksza,
    > na przyklad z GSXF albo GSF.

    Prawdę mówiąc pomysł zarzuciłem jakiś czas temu, więc nie przyglądałem
    się poważnie cenom poszczególnych części.
    Kiedyś np. zapomniałem zalicytować cały przód razem z błotnikiem,
    półkami i klamkami za 400zł.
    Więc bywałem bliżej celu, jak widać.
    Ale pompy były drogie podówczas. Przynajmniej na allegro.

> [...]
    > standaryzowane rozstawy srob mocujacych. Zreszta glownym czynnikiem
    > powinna byc srednica tarcz ktora musi byc taka sama jak u dawcy

    Tego się będę trzymał.

> [...]
    > to podchwycil, kupil od Suzuki silnik i do niedawna klepal cos
    > podobnego. Nawet USD to ma w standardzie.

    Szprychowane koła i bęben z tyłu też ma. A potem niby sportówkę niby
    caferacera w pomarańczowym kolorze z tego zrobili. B-805 się nazywało.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 25. Data: 2009-07-03 11:17:54
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kuczu napisał(a):
    > Jasio pisze:
    >[...]
    Uee... Wraza propaganda :) VX bardzo fajnym motorkiem jest i bym moze
    teraz byl jego zagorzalym fanem gdyby nie pewien splot okolicznosci ;)

> [...]
    > V2 i chcieli to zrobic najtanszym kosztem :) Ale Sachs to podchwycil,
    > kupil od Suzuki silnik i do niedawna klepal cos podobnego. Nawet USD to

    O. Wuj z USD ale o jaki model Sachsa chodzi? (To se poguglam ;) )

  • 26. Data: 2009-07-07 08:42:40
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    > Dokładnie tak. ;)

    Klasycznie to może coś takiego:
    http://www.allegro.pl/item676932169_kawasaki_kz250c_
    custom_okazja_hit_clasic_tuning.html

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 27. Data: 2009-07-07 11:28:33
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Czesc!

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > wkladasz do innego wloz miedzy bajki. Zawsze trzeba dotoczyc jakis
    > dystans, tulejke itp. Nawet 2mm roznicy w dlugosci glowki ramy moze

    Wiem, ze to akurat do dyskusji o wymianiach tego i owego w Suzuki wiele nie
    wniesie, ale zeszlego lata wzialem przod od ZZR600 i wlozylem do GPX600. W
    zamian za robote mam regulowana zawieche z przodu i lepsze hamulce (niewiele
    lepsze, ale zawsze). Obylo sie bez dorabiania, dotaczania itp. Czyli moze
    sie przypadkowo zdarzyc taki cud, choc reguly bym w tym nie upatrywal.

    Co do sensu takiego dzialania (zwlaszcza w porownaniu z kupnem nowszego
    moto), to z perspektywy widze wyraznie, ze go brak:)) Zamiast udoskonalac
    staruszka lepiej go sobie zostawic w oryginale albo sprzedac (tez w
    oryginale).

    Pozdro

    Pawel
    gpx 600r '89 i SVSZ

  • 28. Data: 2009-07-08 06:59:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    mmaurycy pisze:

    > Klasycznie to może coś takiego:
    > http://www.allegro.pl/item676932169_kawasaki_kz250c_
    custom_okazja_hit_clasic_tuning.html

    Zwlaszcza brak dokumentow bardzo ulatwia decyzje o zakupie :)

  • 29. Data: 2009-07-13 08:03:15
    Od: falco <m...@w...pl>

    mmaurycy pisze:

    > Klasycznie to może coś takiego:

    Dzięki, choć stylowo podchodzi, to bez papierów nie za bardzo... :(

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 30. Data: 2009-07-20 10:32:23
    Od: falco <m...@w...pl>

    taa... niestety, ale w moim przypadku Motosieka nie wykazała się
    zainteresowaniem dla kupującego...
    Choć obiecali przesłać zdjęcia wybranego motocykla, dodatkowo to ja 2
    krotnie się przypominałem, to zapadła głucha cisza...

    Cóż, czekałem długo, więc nic na siłę szukam a panom z Motosieki już
    podziękujemy za "fatygę" a raczej jej brak.
    Tyle w temacie.

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT