  • 1. Data: 2009-07-02 06:00:53
    Temat: Zbigu - "Motocyklem" dookola swiata, czy tak to mialo byc? PR 3 PR
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Czesc

    Dzis dowiedzialem sie ze w Kalkucie sa klimatyzowane taksowki...natomiast
    jezdzcy nie bardzo wiedza gdzie sa ich motocykle, podobno wiedzieli je kilka
    dnie temu jak je pakowali do samolotu
    To jest wlasnie magia radia...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 2. Data: 2009-07-02 06:29:17
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Tytus pisze:
> [...]
    > taksowki...natomiast jezdzcy nie bardzo wiedza gdzie sa ich motocykle,
    > podobno wiedzieli je kilka dnie temu jak je pakowali do samolotu

    Ale trzeba im przyznac że nie wymiękają i mimo pewnych wyrażanych tu
    (również przeze mnie) obiekcji co do ich umiejętności motocyklowych
    dojechali już dość daleko.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2009-07-02 08:11:59
    Od: Smoku <j...@o...pl>

    Magic pisze:

    > Ale trzeba im przyznac że nie wymiękają i mimo pewnych wyrażanych tu
    > (również przeze mnie) obiekcji co do ich umiejętności motocyklowych
    > dojechali już dość daleko.

    Jak na mój gust to taka podróż samolotem, taksówkami i piechotą.
    Czasami zdarza się im usiąść na moto.

  • 4. Data: 2009-07-02 08:18:32
    Od: n...@s...com

    On Thu, 2 Jul 2009 01:11:59 -0700 (PDT), Smoku <j...@o...pl> wrote:

    >Jak na mój gust to taka podróż samolotem, taksówkami i piechotą.
    >Czasami zdarza się im usiąść na moto.

    Jada na moto, ale wcale sie nie dziwie ze w miastach wsiadaja w
    taksowki i jada pozwiedzac, pogadac czy zjesc cos po cywilnemu.

    pozdr
    newrom
    PS. mozna tez sie czepic ze nie spia w domku wiezionym na motocyklu i
    nie kapia sie wylacznie w rzekach. Bo co to za motocyklowa podroz jak
    sie ma ciepla wode! ;)
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 5. Data: 2009-07-02 09:15:47
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Magic wrote:

    > Ale trzeba im przyznac że nie wymiękają i mimo pewnych wyrażanych tu
    > (również przeze mnie) obiekcji co do ich umiejętności motocyklowych
    > dojechali już dość daleko.

    W sumie to dolecieli i doplyneli, a nie dojechali...
    K.14.

  • 6. Data: 2009-07-02 09:25:05
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Jada na moto, ale wcale sie nie dziwie ze w miastach wsiadaja w
    > taksowki i jada pozwiedzac, pogadac czy zjesc cos po cywilnemu.
    ja sie nie dziwie , ja tego nie rozumiem
    ale przestaje sie dziwic pogardzie jaka zaczyna sie otaczac niedzielnych
    motocyklistów
    kiedys motocyklista jezdził na motocyklu ale ja to stary jestem
    > newrom
    > PS. mozna tez sie czepic ze nie spia w domku wiezionym na motocyklu i
    > nie kapia sie wylacznie w rzekach. Bo co to za motocyklowa podroz jak
    > sie ma ciepla wode! ;)
    sorry ale ta podróż nie jest ŻADNYM osiągnieciem
    i nie chodzi o ciepła wode czy zimną cole z lodówki
    huck

  • 7. Data: 2009-07-02 10:17:25
    Od: n...@s...com

    On Thu, 2 Jul 2009 11:25:05 +0200, "huck" <2...@w...pl> wrote:

    >ja sie nie dziwie , ja tego nie rozumiem

    Aha, czyli taki np Krakow to bys zwiedzal dookola plant tylko ?
    Jest masa miejsc gdzie motocyklem nie wjedziesz, jest masa miejsc
    gdzie zostawic motocykl na parkingu niestrzezonym strach.

    >kiedys motocyklista jezdził na motocyklu ale ja to stary jestem

    Zawsze i wszedzie ? Czy mial wybaczone jak np zima wsiadl do pekaesa,
    albo z zabawy z okazji dozynek poszedl z buta ?

    >sorry ale ta podróż nie jest ŻADNYM osiągnieciem
    >i nie chodzi o ciepła wode czy zimną cole z lodówki

    Jada sobie dookola swiata, na motocyklach. Korzystajac z hoteli,
    taksowek, ogladajac zabytki i nie skupiajac sie na samej jezdzie, a
    tam gdzie trzyma ich kasa/mozliwosci/czas to przesylaja pojazdy na
    szybko samolotem, ciopongiem, statkiem.
    To jest osiagniecie i cel, jesli potrzebujesz wiekszych wyzwan to
    przeciez mozesz jechac dookola swiata omijajac wszelkie drogi, rzeki
    przekraczajac brodami albo na wlasnorecznie zrobionych tratwach itd :)
    Przynajmniej tak to wyglada w radio.
    BTW sproboj nagrac ciekawy reportaz radiowy z kilkunastogodzinnej
    drogi w pieknych okolicznosciach przyrody.

    pozdr
    newrom

  • 8. Data: 2009-07-02 10:20:12
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Tytus napisał(a):
> [...]
    > taksowki...natomiast jezdzcy nie bardzo wiedza gdzie sa ich motocykle,
    > podobno wiedzieli je kilka dnie temu jak je pakowali do samolotu

    Ty! No ale to, ze podroz bedzie tak wygladac, bylo wiadomo juz po kilku
    dniach - moze nawet gdy "dotarli" do Cieszyna czy tez Bielska? :)
    Wszak chca objechac swiat dookola w kilkadziesiat dni - norrrmalnie
    motocyklem nie jest to IMO mozliwe :)
    Ja tam juz dawno nie sledze wyczynow bo jakos tak Trojeczke mam
    niedostepna w ciagu dnia na polu badz w kotle ;)

  • 9. Data: 2009-07-02 13:23:49
    Od: Magic <m...@w...pl>

    kocyk pisze:

    > W sumie to dolecieli i doplyneli, a nie dojechali...

    Do Iranu dojechali. Na ich miejscu też nie pchałbym się przez Pakistan,
    mogliby wrócić w gustownych białych trumienkach jak ten geolog z
    Krakowa. Poza tym w planie podróży mają kilka przerzutów tak czy siak.
    Ja tam nadal im zazdraszczam.

  • 10. Data: 2009-07-02 13:39:26
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Jada na moto, ale wcale sie nie dziwie ze w miastach wsiadaja w taksowki
    i jada pozwiedzac, pogadac czy zjesc cos po cywilnemu.

    Tak z Mysliwieckiej ruszyli na moto :)

    *** mozna tez sie czepic ze nie spia w domku wiezionym na motocyklu i nie
    kapia sie wylacznie w rzekach. Bo co to za motocyklowa podroz jak sie ma
    ciepla wode! ;)

    Ja tam bym sie nie czepił...ale oni maja tyle wspolnego z motocyklami co
    "wyprawe wspomaga Yamaha - producent motocykla Yamaha XT Tenere".
    No i sa nudni bo to wszystko juz bylo w TpG

    T i żółte
    (te najszypsze)