  • 1. Data: 2009-07-01 14:08:08
    Temat: pomoc w transporcie czesci - czy ktoś bedzie jechał z UK do PL?
    Od: zbir <t...@o...pl>

    Witam, czy znajdzie sie tu ktoś kto mógłby pomóc mi w ściagnieciu do
    Polski części, którą kupiłem na angielskim ebayu? Angol nie chce
    zgodzić sie nie wysyłke za granice, więc szukam kogoś w UK do kogo on
    to będzie mógł wyśłać i potem ten ktoś przywiózłby to do PL. Najlepiej
    samochodem bo to zadupek do CBR-ki więc na samolot troche zbyt duże i
    delikatne...

    Podaje kontakt do siebie: tzbierski...małpa....tlen.pl,

    pozdrawiam wszystkich

    Tomek

  • 2. Data: 2009-07-01 22:23:32
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "zbir" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
[...]

    ***

    Mogę Ci przewieźć, jeżeli będzie leżało w wymiarach bagażu podręcznego
    firmy wizzair.

    Sprawdź i odezwij się na priw.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 3. Data: 2009-07-02 09:04:37
    Od: zbir <t...@o...pl>

    On 2 Lip, 00:23, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > Mogę Ci przewieźć, jeżeli będzie leżało w wymiarach bagażu podręcznego
    > firmy wizzair.
    >
    > Sprawdź i odezwij się na priw.

    No niestety minimalnie przekroczy:-( wizzair dopuszcza sumarycznie max
    115cm (55x20x40 cm) a ogon cbr-ki ma ok. 60x30x40..

    Ale dzięki za chęci