  • 1. Data: 2009-07-01 22:01:41
    Temat: Motosieka k. Kutna - opinie...?
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Czy ktoś zna f-mę Motosieka z okolic Kutna zajmującą się sprzedażą
    używanych motocykli?
    Jeśli są godni polecenia czy ktoś miałby czas i ochotę, aby obejrzeć u
    nich motocykl...?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2009-07-02 10:19:22
    Temat: Re: Motosieka k. Kutna - opinie...?
    Od: konradskce <k...@w...pl>

    Witam,

    Byliśmy tam w poszukiwaniu Transapla 2 m-ce temu. Ekipa spokojna,
    chętna do pokazania i rozmowy o moto które mają na stanie. Sprzedawca
    bez problemu wystawił na zewnątrz 2 motocykle, przyniósł dokumenty,
    pomógł zdjąc plastiki i co najważniejsze uruchomił silniki bez głupich
    uwag co miało miejsce w innym komisie w Kutnie. Komis raczej niewielki
    ale można coś wybrać (na allegro.pl oferują tylko część motocykli).
    Koledzy ocenili proponowane moto jako calkiem OK i nie doszulkali się
    żadnych ukrytych wad.

    Możesz zajrzeć też do "irek - motocykle". Motosieka i Irek - motocykle
    polecam. 3-eci kutnowski komis zdecydowanie odradzam - kto był ten
    wie.

    Które moto cię interesuje?

    Konradskce

  • 3. Data: 2009-07-02 13:45:50
    Od: "tech. Wheelman" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "konradskce" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > co najważniejsze uruchomił silniki bez głupich
    >uwag co miało miejsce w innym komisie w Kutnie.

    Pewnie Motokutno :) To sa hardkorowe ziomki, od nich emanuje agresja w
    strone kupujacego. Zaleta tego jest, ze sa idioto i marudo odporni.

    tech.

  • 4. Data: 2009-07-02 16:23:02
    Od: falco <m...@w...pl>

    konradskce pisze:

> [...]
    > bez problemu wystawił na zewnątrz 2 motocykle, przyniósł dokumenty,
    > pomógł zdjąc plastiki i co najważniejsze uruchomił silniki bez głupich

    Super konkrety o to mi chodziło. Dziękuję! Dzwoniłem do Gościa, ale był
    w trasie do Belgii i prosił o kontakt w p. tygodniu, obiecał podesłać
    fotki, ale wiadomo, że to tylko na dobry początek.

    > Możesz zajrzeć też do "irek - motocykle".

    Ok! Poszukam w sieci, zobaczę co mają.

    > Które moto cię interesuje?

    Suzuzki GN 400 o którym to na spokojnie (ogólnie o modelu) zbieram
    informacje, opinie, dostępność części, itp...

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 5. Data: 2009-07-02 22:47:05
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" napisał w wiadomości

    > Suzuzki GN 400 o którym to na spokojnie (ogólnie o modelu) zbieram
    > informacje, opinie, dostępność części, itp...

    I które to było okazją dla handlarza, a dla Ciebie być nie musi.

    Proszę:
    http://tnij.org/dp56

    A zbaczając z tematu.
    Mnie to zawsze zastanawia, gdzie się podziewają te wszystkie papiery,
    które ludzie na Zachodzie [celowo z dużej] zbierają.
    Większość motocykli, którymi byłem zainteresowany miała minimalną
    choćby historię serwisową, jakieś stare przeglądy czy coś.
    Jakoś tym biednym "prywatnym importerom" ktoś je zabiera w Urz.
    Skarbowym czy celnicy na granicy czy krasnale?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 6. Data: 2009-07-02 22:53:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jasio pisze:

    > Jakoś tym biednym "prywatnym importerom" ktoś je zabiera w Urz.
    > Skarbowym czy celnicy na granicy czy krasnale?

    Zly Niemiec im nie daje na zlosc albo gina w transporcie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2009-07-03 07:40:08
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > I które to było okazją dla handlarza, a dla Ciebie być nie musi.

    ale ja wcale nie twierdzę, że to "ten, jedyny i już muszę go mieć". ;)
    Przecież wciąż męczę, pytam, wysłuchuję... ;) Już 1 kupiłem sam w ciemno
    i więcej tego błędu nie zrobię.

    > Proszę:
    > http://tnij.org/dp56
    Dzięki, tak widziałem go, ale cena jest taka sama a z samego wyglądu
    (pomijam na razie stan techniczny, bo żadnego nie widzieliśmy na żywca)
    zdecydowanie bardziej pasuje mi ten z PL. ;)

    Niestety nie mam nikogo w Germanii, który miałby czas i pojęcie, aby w
    razie czego podjechać i obejrzeć dla mnie sprzęt. Przy pułapie cenowym
    na który mogę sobie pozwolić, nie dam też rady samemu jeździć i oglądać,
    bo przy obecnej chorej cenie za paliwo wyszłaby skórka z wyprawkę... :(

    Dlatego szukam w PL, piszę gdzie się tylko da - skrobnąłem też do klubów
    Suzuki, dopytuję o części bezpośrednio w Suzuki, itp.

    Na spokojnie "badam rynek", hehehe.
    Na razie ujeżdżam czeską babcię, choć trochę jej jeszcze brakuje, to
    czerpię frajdę z każdego kilometra i na luzie szperam po temacie
    Japonii... ;)

    > Mnie to zawsze zastanawia, gdzie się podziewają te wszystkie papiery,
    > które ludzie na Zachodzie [celowo z dużej] zbierają.

    Też to lubię (zdjęcia, zapiski z historii sprzętu, choćby prowadzoną
    prywatnie), ale mało takich się trafia. Jedni olewają, inni wyrzucają,
    niektórzy... wiadomo...

    Tak czy siak liczę, że na spokojnie wydrepczę sobie motocykl, który
    zmieści się w moich jak zawsze trudnych "widzimisie"... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 8. Data: 2009-07-03 08:06:24
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > Dzięki, tak widziałem go, ale cena jest taka sama a z samego wyglądu
    > (pomijam na razie stan techniczny, bo żadnego nie widzieliśmy na
    > żywca) zdecydowanie bardziej pasuje mi ten z PL. ;)

    Taaak, a widziałeś przednią tarczę hamulcową tego egzemplarza z Kutna?
    Wyciągnij wnioski z naszej pięknej i długiej dyskusji, którą sam
    zapoczątkowałeś.
    I pamiętaj, żeby sprawdzić przy zakupie również takie pierdoły jak
    stan tarcz hamulcowych - bo kosztują _krocie_ o ile w ogóle do 1981
    rocznika będą dostępne nówki.
    BTW 650 Euro to chyba nie 3300zł

    > Też to lubię (zdjęcia, zapiski z historii sprzętu, choćby prowadzoną
    > prywatnie), ale mało takich się trafia. Jedni olewają, inni
    > wyrzucają, niektórzy... wiadomo...

    To nie jest kwestia lubienia czy nie. To jest kwestia komfortu
    psychicznego i nie zadawania sobie pytań - jaki olej i kiedy zalewał
    poprzednik, jaki jest prawdziwszy przebieg.
    I nie mówię o fotkach, które są nieobowiązkowe - ale o dokumentach
    potwierdzających, że motocykl przechodził przeglądy np.

    > Tak czy siak liczę, że na spokojnie wydrepczę sobie motocykl, który
    > zmieści się w moich jak zawsze trudnych "widzimisie"... ;)

    Powiem tak - może i niektórzy wieszają psy na GS 500. Może to jest
    kupiasty motocykl. Ale popularny jak jasna cholera i części jest do
    niego mnóstwo.
    Mnóstwo części z tego motocykla pasuje do innych. Np, żeby założyć
    koło mniejsze [mam 18 cali z przodu w VXie] wystarczy wziąć po prostu
    koło z GS 500, odwrócić mechanizm napędu prędkościomierza. I gotowe.
    Kilka lat młodsze suzuki oferują zajebisty komfort przekładania części
    pomiędzy modelami w podobnych rocznikach. Wiem, Ty sądzisz, że
    najlepiej byłoby mieć oryginał.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 9. Data: 2009-07-03 08:09:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jasio pisze:

    > Mnóstwo części z tego motocykla pasuje do innych. Np, żeby założyć koło
    > mniejsze [mam 18 cali z przodu w VXie] wystarczy wziąć po prostu koło z
    > GS 500, odwrócić mechanizm napędu prędkościomierza. I gotowe.

    Ale czemu akurat kolo z GS500 ? Serio pytam.

  • 10. Data: 2009-07-03 08:14:50
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

    > Ale czemu akurat kolo z GS500 ? Serio pytam.

    Nie nie, ja pisałem, że da się - jako przykład.
    Założę od bandita cały przód razem z błotnikiem. Ma dwie tarcze, a to
    mnie bardziej kręci niż samo posiadanie mniejszego koła.
    Znaczy się, założę, jak mi się trafi na ebayu.
    Wiem, że nawet z USD da się założyć przód, ale mnie akurat na takie
    fanaberie jak 2000zł i więcej za tę modyfikacje to nie stać.
    Albo może i stać, ale pewnie przejazdy przez Poznań zostawiły trwały
    ślad w mojej psychice. (:

    --
    Jasio
    vx etz