  • 1. Data: 2009-07-01 15:01:37
    Temat: Jak wykrecic zapieczone (?) swiece. Jakies patenty?
    Od: Pawel_sm <pawel_sm@w_Wytnij_to_p.p_wytnij_to_l>

    Moze mi ktos polecic jakis patent na wykrecenie zapieczonych (bo tak to
    sie chyba nazywa) swiec ?

    Tak myslalem ze moze lepiej na cieplo, moze na zimno? popsikać WD40 ?
    (probowalem ale pewnie trzeba by dluzej poczekac i jeszcze raz popsikac i
    jeszcze raz... to nastepne co planowalem sprobowac), ale sam nie wiem :/

    Nie mam dobrego klucza, wiec zbyt wielkim momentem sily nie udalo mi sie
    na nie jeszcze podzialac, dawniej taki wystarczal.

    Chyba ze moze po prostu mam wziac do reki porzadny klucz do swiec i metoda
    silowa ?

  • 2. Data: 2009-07-01 16:34:55
    Od: Piotrek77 <p...@g...com>

    On 1 Lip, 17:01, Pawel_sm <pawel_sm@w_Wytnij_to_p.p_wytnij_to_l>
    wrote:
    > Moze mi ktos polecic jakis patent na wykrecenie zapieczonych (bo tak to
    > sie chyba nazywa) swiec ?

    (ciach)

    Wydaje mi sie, ze metoda silowa moze skonczyc sie malo ciekawie,
    slyszalem natomiast o dobroczynnym wplywie coca-coli.

    pozdrawiam

    Piotrek77

  • 3. Data: 2009-07-01 16:53:23
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Pawel_sm pisze:

> [...]
    > na nie jeszcze podzialac, dawniej taki wystarczal.
    >
    > Chyba ze moze po prostu mam wziac do reki porzadny klucz do swiec i metoda

    zacznij od dobrego klucza. Docenisz jak nie bedziesz musiał wyciągac
    obrobionej albo złamanej świecy.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2009-07-01 17:06:50
    Od: n...@s...com

    On Wed, 1 Jul 2009 09:34:55 -0700 (PDT), Piotrek77

    >Wydaje mi sie, ze metoda silowa moze skonczyc sie malo ciekawie,

    No

    >slyszalem natomiast o dobroczynnym wplywie coca-coli.

    kolega mi mowil ze mu na sraczke pomaga.

    pozdr
    newrom
    PS. przychylam sie do dobrego klucza.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 5. Data: 2009-07-01 17:07:22
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Piotrek77" <p...@g...com> wrote

    > Wydaje mi sie, ze metoda silowa moze skonczyc sie malo ciekawie,
    > slyszalem natomiast o dobroczynnym wplywie coca-coli.

    cola jest w przeciwienstwie do wd40 slodka
    i ma nieco mniejsze wlasnosci penetrujace.

    Zacznij od dobrego klucza.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 6. Data: 2009-07-01 18:14:02
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    On 2009-07-01 19:06:50 +0200, n...@s...com said:

    > kolega mi mowil ze mu na sraczke pomaga.

    kurde, właśnie, prawda to? też słyszałem takie rewelacje..

    Lukasz Baranski
    Honda NT650V Deauville

  • 7. Data: 2009-07-01 18:15:59
    Od: n...@s...com

    On Wed, 1 Jul 2009 20:14:02 +0200, Lukasz Baranski <g...@o...pl>
    wrote:

    >kurde, właśnie, prawda to? też słyszałem takie rewelacje..

    A skad moge wiedziec ? U mnie nie pomaga, a kolega do kibla nie chodze
    zeby sprawdzac.
    A kwas fosforowy ktory jest zawarty w coli jest tez w wiekszosci
    odrdzewiaczy (3-5pln za 0,5) w ktorych wystepuje w stezeniu zdrolnym
    cokolwiek odrdzewic.

    pozdr
    newrom

  • 8. Data: 2009-07-01 19:01:19
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    n...@s...com napisał(a) :
> [...]
    > A kwas fosforowy ktory jest zawarty w coli jest tez w wiekszosci
    > odrdzewiaczy (3-5pln za 0,5) w ktorych wystepuje w stezeniu zdrolnym

    A ja kolę potwierdzam. Udało mi się parę rzeczy w ten sposób
    zrobić/rozebrać, ale to raczej awaryjna metoda no i wymaga moczenia całego
    detalu w koli. Ciężko będzie zanurzyć silnik ze świecami czy cały motocykl,
    jak ktoś nie chce silnika wyciągać.

    --
    pozdr
    Wieca

  • 9. Data: 2009-07-01 19:14:26
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    n...@s...com wrote:

    >PS. przychylam sie do dobrego klucza.

    Glowice rozgrzac, swiece ostudzic.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 10. Data: 2009-07-02 06:32:57
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Lukasz Baranski pisze:

    > kurde, właśnie, prawda to? też słyszałem takie rewelacje..

    Prawda. Tylko powinna byc odgazowana i nie schłodzona.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj