eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleMotosieka k. Kutna - opinie...? › Re: Motosieka k. Kutna - opinie...?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Motosieka k. Kutna - opinie...?
    Date: Fri, 03 Jul 2009 12:08:12 +0200
    Organization: 666 Products
    Lines: 52
    Message-ID: <h2klal$n40$1@news.onet.pl>
    References: <h2gn0r$eci$1@mx1.internetia.pl>
    <3...@i...googlegroups.com>
    <h2inhs$106$1@mx1.internetia.pl> <h2jddd$8ed$1@inews.gazeta.pl>
    <h2kd9f$od9$1@mx1.internetia.pl> <h2ke63$qqj$1@inews.gazeta.pl>
    <h2kecl$56m$1@news.onet.pl> <h2kelv$srh$1@inews.gazeta.pl>
    <h2kfb8$7q9$1@news.onet.pl> <h2kk1c$lar$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs92812.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1246615702 23680 91.94.236.102 (3 Jul 2009 10:08:22 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Jul 2009 10:08:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    In-Reply-To: <h2kk1c$lar$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:603992
    [ ukryj nagłówki ]

    Jasio pisze:

    > Myślałem też o takim myku z goleniami. Ale zakładając cały przód od
    > bandita miałbym też odpowiednią pompę hamulcową np.

    A co ma pompa do przodu ? Wystarczy ze wymienisz pompe na wieksza, na
    przyklad z GSXF albo GSF.

    > W sumie to poluję na okazję po prostu, bo to, co Ty proponujesz, to
    > oczywiście jest wariantem mojego pomysłu i mogło by być tańszym.

    No niby tak ale w moim wariancie zostawiasz sobie oryginalne polki itp i
    odpada Ci rzezba z kompletnym przodem od Bandita. No i jest o niebo tansza.

    > I odpadł by mi problem, które z zacisków będą pasowały, albo dobierania
    > zacisku z tego samego modelu.

    Eeee. Kupisz dwie golenie i zaciski do nich. Suzuki ma standaryzowane
    rozstawy srob mocujacych. Zreszta glownym czynnikiem powinna byc
    srednica tarcz ktora musi byc taka sama jak u dawcy goleni.


    > A ja bym się potem bardzo musiał upierać, żeby na to kasę znaleźć (:
    > A serio - widziałem VXa z USD, sam bym tego nie wymyślił.

    To akurat latwa przerobka. Ja gdzies widzialem fotki VXa z tylna opona
    210/50ZR17. To juz bardziej skomplikowane bo trzeba poszerzac caly tyl,
    przerabiac wahacz i kardana. Widzalem tez hybryde z nadwoziem VX i
    napedem od Maraudera.

    > Mój pomysł na poprawienie po fabryce jest taki, żeby się obyło bez
    > metaloplastyki.

    Nie obedzie sie nigdy. Historyjki ze wyjmujesz przod z jednego modelu i
    wkladasz do innego wloz miedzy bajki. Zawsze trzeba dotoczyc jakis
    dystans, tulejke itp. Nawet 2mm roznicy w dlugosci glowki ramy moze
    zjebac Ci caly misterny plan.

    > Kiedyś przeczytałem na grupie, że VX to powstał z najgorszych części od
    > innych motocykli, które zalegały Suzuki w magazynie.

    No jest w tym cos :) A moze po prostu chcieli miec srednie turystyczne
    V2 i chcieli to zrobic najtanszym kosztem :) Ale Sachs to podchwycil,
    kupil od Suzuki silnik i do niedawna klepal cos podobnego. Nawet USD to
    ma w standardzie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: