  • 11. Data: 2009-07-03 08:21:41
    Temat: Re: Motosieka k. Kutna - opinie...?
    Od: konradskce <k...@w...pl>

    On 2 Lip, 15:45, "tech. Wheelman" <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Pewnie Motokutno :) To sa hardkorowe ziomki, od nich emanuje agresja w
    > strone kupujacego. Zaleta tego jest, ze sa idioto i marudo odporni.
    >
    > tech.

    Zaraz po standardowym "Dzień dobry" padło "Tylko Transalp" i nie
    wydziwialiśmy nic a nic.
    Niestety sprzedawcy dali do zrozumienia że kupujacy to niemile
    widziany gość - być może gdybyśmy posturą i stylem bycia przypominali
    właścicieli rozmowa byłaby inna. Jeden z kolegów kupił u nich kiedys
    Intrudera 1400 i motocykl jest w bardzo dobrym stanie. Co do samej
    procedury zakupu określił to zestawem wyrazów mocno nacechowanych
    emocjonalnie. Zdecydowanie nie polecam.

  • 12. Data: 2009-07-03 08:26:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jasio pisze:

    > Nie nie, ja pisałem, że da się - jako przykład.

    Tak pytam bo akurat kolo od GS jest takie same jak od imbrykow. Ma nawet
    miejsce na druga tarcze.

    > Założę od bandita cały przód razem z błotnikiem. Ma dwie tarcze, a to
    > mnie bardziej kręci niż samo posiadanie mniejszego koła.

    Ale Ty masz rury 41 mm ? No to wystarczy ze kupisz sobie golenie od
    GSXF/GSF i bedziesz mial mocowania na dwa zaciski. Nawet os powinna
    pasowac oryginalna od VX. Zostana Ci tez oryginalne polki i cala reszta.

    > Znaczy się, założę, jak mi się trafi na ebayu.

    j.w.

    > Wiem, że nawet z USD da się założyć przód, ale mnie akurat na takie
    > fanaberie jak 2000zł i więcej za tę modyfikacje to nie stać.

    Jakbym sie uparl to i springera bym Ci zamontowal ;)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2009-07-03 08:30:35
    Od: "szynszyll" <s...@W...gazeta.pl>

    yo!

    nie do konca nadążam za tokiem Twojego rozumowania. bo wg mnie:

    1. motocykl w Kutnie wyglada nie najgorzej
    2. ogloszenie z niemiec jest absolutnie nie ciekawe
    3. czesci do GN 400 jest w srocz
    4. moze kolega chce starego soft-czopera w singlu?

    o GS500 mam swoje zdanie - nie wiem jednak dlaczego wyskoczyles z nim jak
    filip z konopii.

    szynszyll
    xtz750

    p.s. rownie popularny jest XT600 i co z tego?

  • 14. Data: 2009-07-03 08:38:53
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > Taaak, a widziałeś przednią tarczę hamulcową tego egzemplarza z Kutna?
    Dziękuję.

    > Wyciągnij wnioski z naszej pięknej i długiej dyskusji, którą sam
    > zapoczątkowałeś.

    Wyciągam, nie wiem może tego nie "widać", ale właśnie po to wszystkich
    zamęczam pytaniami, by nie wsadzić się na minę. Naprawdę piekielnie
    doceniam, że niektórym się chce ze mną wałkować temat, bo to dla mnie
    bardzo ważne informacje!

    > BTW 650 Euro to chyba nie 3300zł

    ;) 650 x 4.37 kurs dnia = 2840 zł a w Motosiece jest wystawiony za 2900
    (za 3300 był na alledrogo) ;)

    > To nie jest kwestia lubienia czy nie. To jest kwestia komfortu
    > psychicznego i nie zadawania sobie pytań

    "Lubię", to był skrót od lubię (bo) wiem co mam. ;)

    > Powiem tak - może i niektórzy wieszają psy na GS 500. Może to jest
    > kupiasty motocykl. Ale popularny jak jasna cholera i części jest do
    > niego mnóstwo.

    Ja nie oceniam w ten sposób żadnego motocykla, jeśli któryś mi się nie
    podoba, zwyczajnie nie biorę go pod uwagę, jeśli to coś w nim jest, to
    drążę temat czy warto go kupić. Dlatego tak ważne jest to o czym mówisz
    - dostępność części, obsługa, itp.

    > Wiem, Ty sądzisz, że najlepiej
    > byłoby mieć oryginał.

    Motocykl jest dla mnie niesamowitą przyjemnością, na co dzień śmigam
    Garbusami, ale pokochałem 2 oo i chcę mieć taki motocykl na który z
    przyjemnością patrzę i jeszcze większą frajdą dosiadam.

    Wcale nie jest pewne, że będzie to GN 400, bo już parę osób mi
    wspomniało, że mogą być problemy z częściami, zdecydowanie lepiej jest
    ponoć do GN 250, ale ten temat już był... ;)

    Ten mnie zainteresował, ale to nie znaczy, że go kupię.
    Co do oryginałów... owszem mam zajoba na punkcie stanu fabrycznego, ale
    nie jestem ortodoksem, jeśli stwierdzę, że coś warto zmienić, poprawić,
    to bardzo chętnie to robię.
    W 1 Garbie mam różne zmiany (choćby niezależne ogrzewanie, łącznie z...
    fotelami, choć dawno nie używane) ;) w 2 wszystko jest na fabrykę.

    Do babci Jawy jak wiesz założyłem kierunkowskazy, choć większość to
    odradzała, sprawdzają się idealnie (i to wciąż bez normalnego
    ładowania!!!). Dałem 2 lusterka, choć w oryginale nie było nawet 1.
    Założę "elektrownię" od Cezety 350, ale tylko dlatego, że trafiłem
    całość w niemal tej samej cenie co oryginalny regler, które jak dotąd
    trafiały sie tylko złomiaste w końcu 50 lat robi swoje... ;)

    P.S. Zjechaliśmy już trochę w bok, ale fajnie się gada... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 15. Data: 2009-07-03 08:39:59
    Od: konradskce <k...@w...pl>

    On 2 Lip, 18:23, falco <m...@w...pl> wrote:

    > Ok! Poszukam w sieci, zobaczę co mają.
    > --
    > Pozdr! falco
    >
    > Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    > Popiel 1200 '70 1.2 6V
    > SenNa... Jawa 356 '58 175

    Te dwa komisy mieszczą się blisko siebie w odległości ok. 5 km przy
    wjeździe do Kutna od strony Wawa, Łowicz.
    Zdecydowanie warto odwiedzić każdy z nich. Poza tym w Irek - Motocykle
    można zobaczyć kilka ciekawych motocykli zabytkowych (nie na sprzedaż)
    w tym Sokoła 1000 z koszem.

    Ps. Do Kutna mam 100 km, nie jestem powiązany z żadną w/w firmą.

    konradskce

  • 16. Data: 2009-07-03 09:04:03
    Od: falco <m...@w...pl>

    szynszyll pisze:

    > 2. ogloszenie z niemiec jest absolutnie nie ciekawe
    Motocykl też mi nie pasuje, ale nie chciałem być niegrzeczny ;)

    > 3. czesci do GN 400 jest w srocz
    O! Popatrz, to dobre wieści, bo jak na razie słyszałem odwrotne opinie
    hehehe
    Niestety wciąż nie mogę w Wawie nikogo namierzyć kto ma podobny sprzęt,
    by obejrzeć na żywca.

    > 4. moze kolega chce starego soft-czopera w singlu?
    Dokładnie tak. ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 17. Data: 2009-07-03 09:06:15
    Od: falco <m...@w...pl>

    konradskce pisze:

    > Te dwa komisy mieszczą się blisko siebie
    > można zobaczyć kilka ciekawych motocykli zabytkowych (nie na sprzedaż)
    > w tym Sokoła 1000 z koszem.

    Jeśli tylko sam pojadę, to na pewno zajrzę obejrzeć polskie perełki.
    Dzięki!

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 18. Data: 2009-07-03 09:27:11
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    falco napisał(a):
    > Motocykl też mi nie pasuje, ale nie chciałem być niegrzeczny ;)

    kurde, jednak masz mega dzwiny gust :)
    w oryginale gienki sa po prostu... paskudne :) w ogole ten motocykl
    wywoluje u mnie mdlosci, ale to przez to ze wcholere musialem sie tym
    sluzbowo najezdzic :)
    Ale trzeba przyznac, ze konstrukcja w normalnym uzytkowaniu nie do
    zajebania.

    > O! Popatrz, to dobre wieści, bo jak na razie słyszałem odwrotne opinie

    nooo a mi sie wydaje, ze jednak do GN400 jest tego jednak nie za duzo a
    jak juz to wychodzone niemilosiernie. Za to do 125/250 od cholery. Ale
    proooosze wez sobie upatrz co innego :)

    > Dokładnie tak. ;)

    A koniecznie w singlu?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 19. Data: 2009-07-03 09:46:16
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

> [...]
    > GSXF/GSF i bedziesz mial mocowania na dwa zaciski. Nawet os powinna
    > pasowac oryginalna od VX. Zostana Ci tez oryginalne polki i cala

    Tak jest, 41 mm.
    Myślałem też o takim myku z goleniami. Ale zakładając cały przód od
    bandita miałbym też odpowiednią pompę hamulcową np.
    W sumie to poluję na okazję po prostu, bo to, co Ty proponujesz, to
    oczywiście jest wariantem mojego pomysłu i mogło by być tańszym.
    I odpadł by mi problem, które z zacisków będą pasowały, albo
    dobierania zacisku z tego samego modelu. Chociaż, jak o tym
    pomyślałem, zapewne i to da się przełożyć pomiędzy wieloma modelami.

    > j.w.

    > Jakbym sie uparl to i springera bym Ci zamontowal ;)

    A ja bym się potem bardzo musiał upierać, żeby na to kasę znaleźć (:
    A serio - widziałem VXa z USD, sam bym tego nie wymyślił.
    Mój pomysł na poprawienie po fabryce jest taki, żeby się obyło bez
    metaloplastyki.
    Kiedyś przeczytałem na grupie, że VX to powstał z najgorszych części
    od innych motocykli, które zalegały Suzuki w magazynie. Ja chciałbym
    założyć takie trochę lepsze.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 20. Data: 2009-07-03 09:56:05
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-03 11:46:16 +0200, "Jasio" <b...@g...pl> said:

> [...]
    > Kiedyś przeczytałem na grupie, że VX to powstał z najgorszych części od
    > innych motocykli, które zalegały Suzuki w magazynie. Ja chciałbym

    A ja mam takie głupie być może pytanie, zachaczające pewnie o kwestie
    uczuciowe - a nie lepiej było zostawić sobie VFR-e, będącą jakby z
    definicji motocyklem nowocześniejszym, bardziej dopracowanym itepe? Nie
    wiem, może to ja czegoś nie kumam, ale poprawianie fabryki na dłuższą
    metę IMHO nie ma większego sensu*, bo to zazwyczaj nigdy nie ma końca i
    ciężko później jest wyjeździć włożone pieniądze i czas. Lepiej chyba
    poprostu kupić lepszy motocykl (lepszy - czyli bardziej dopasowany do
    oczekiwań). Oczywiście zakładając, że celem jest jeżdżenie, a nie
    dłubanie samo w sobie.

    * nie dotyczy HaDecji ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco