  • 1. Data: 2009-07-01 17:54:00
    Temat: Nietypowy (?) imbus - gdzie szukać
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    Witam,

    dzisiaj jakiś złamas pod pracą wykręcił mi śruby trzymające set
    pasażera do którego między innymi przykręcony jest tłumik. Poszukuję
    nowych, a wyglądają tak:
    http://img195.imageshack.us/img195/6278/imbus.jpg

    Ktoś wie gdzie szukać identycznej śruby - najlepiej w Wawie.

    Dzięki za pomoc.
    --
    Artur

  • 2. Data: 2009-07-01 18:39:33
    Temat: Re: Nietypowy (?) imbus - gdzie szukać
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Artur Zabroński pisze:
> [...]
    > http://img195.imageshack.us/img195/6278/imbus.jpg
    >
    > Ktoś wie gdzie szukać identycznej śruby - najlepiej w Wawie.

    Fabory powinno miec. Widzialem takie kiedys w ich katalogu. Maja na
    stronie katalog w pdf.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2009-07-01 19:13:07
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 1 Lip, 20:39, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Fabory powinno miec. Widzialem takie kiedys w ich katalogu. Maja na
    > stronie katalog w pdf.

    Szukam, szukam i nie widze, pewnie źle szukam. Mógłbyś pomóc?

    Wchodzę w katalog wg. sekcji (http://www.fabory.ogicom.pl/katalog/
    szukaj4.htm), tam "Elementy z gniazdem sześciokątnym" i mam PDF-a z
    dwoma stronami i nie mogę tam znaleźć nic podobnego do tej śruby,
    jedynie coś zbliżonego to "FLAT CAP NUT" ale po odnalezieniu tej grupy
    nie widzę nic o takich wymiarach ani łbie.

    Dzięki.
    --
    Artur

  • 4. Data: 2009-07-01 19:43:30
    Od: vivaldi vc volkslegion <v...@p...onet.pl>

    On 1 Lip, 19:54, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > nowych, a wyglądają tak:http://img195.imageshack.us/img195/6278/imbus.jp
    >
    > Ktoś wie gdzie szukać identycznej śruby - najlepiej w Wawie.

    witam. srubex na jana kazimierza . w-wa

    pzdr vivaldi bmw k 100

  • 5. Data: 2009-07-01 19:50:26
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    vivaldi vc volkslegion pisze:

    > witam. srubex na jana kazimierza . w-wa

    jeszcze jest ASMET w alejach Jerozolimskich,jakoś chyba w Regułach,jak
    nie znajdziesz to dla tokarza raczej łatwa robota:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2009-07-01 20:18:19
    Od: "RobertB" <r...@n...pl>

    Artur Zabroński pisze:

> [...]
    >http://img195.imageshack.us/img195/6278/imbus.jpg

    >Ktoś wie gdzie szukać identycznej śruby - najlepiej w Wawie.

    Jesli do moto to proponuję do serwisu i po n-rze ramy sprowadzą Ci każdą
    "duperelę".
    Serwis Yamaha za śrubę do mocowania owiewki policzył 5 zł.(oryginał
    fabryczny).

    Pzdr
    rOBCIo
    Niebieska FuJaRka

  • 7. Data: 2009-07-02 06:18:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Artur Zabroński pisze:

> [...]
    > jedynie coś zbliżonego to "FLAT CAP NUT" ale po odnalezieniu tej grupy
    > nie widzę nic o takich wymiarach ani łbie.

    Fakt, sruby te juz nie wystepuja w ich katalogu. Pozostaje Ci wiec
    serwis (kilkanascie pln) lub tokarz. To sruba typowa dla roznych marek,
    goscie z serwisu, jesli dobrze pogrzebia, to beda mieli pewnie pare
    uzywanych sztuk w wiaderku od stolem :)

  • 8. Data: 2009-07-02 06:19:34
    Od: Rafael <rafal_mazurkiewicz@NOSPAM_gazeta.pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > dzisiaj jakiś złamas pod pracą wykręcił mi śruby trzymające set
    > pasażera do którego między innymi przykręcony jest tłumik. Poszukuję

    To niekoniecznie złamas, możliwe że same się odkręciły bo stamtąd lubią
    się odkręcać szczególnie gdy nie użyto "loktajta" ...

    --
    Pozdro, Rafael
    Szerszeń

  • 9. Data: 2009-07-02 06:46:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Rafael pisze:

    > To niekoniecznie złamas, możliwe że same się odkręciły bo stamtąd lubią
    > się odkręcać szczególnie gdy nie użyto "loktajta" ...

    Obie naraz ? Tak to tylko w Harleyu :)

  • 10. Data: 2009-07-02 07:00:36
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 2 Lip, 08:19, Rafael <rafal_mazurkiewicz@NOSPAM_gazeta.pl> wrote:

    > To niekoniecznie złamas, możliwe że same się odkręciły bo stamtąd lubią
    > się odkręcać szczególnie gdy nie użyto "loktajta" ...

    Niestety nie, akurat w tym miejscu mieszkają pojeby którym przeszkadza
    każdy zaparkowany pojazd. Samochody są regularnie traktowane jajkami,
    gotowanymi kurczakami i nożem we wszystkie 4 opony.

    --
    Artur