eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMonter elektronik - na cały/niepełny etat lub umowa o dzieło. › Re: Monter elektronik - na ca^(3)y/niepe^(3)ny etat lub umowa o dzie^(3)o.
    From: "vwt4" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Monter elektronik - na ca^(3)y/niepe^(3)ny etat lub umowa o dzie^(3)o.
    Date: Sun, 17 Jul 2011 13:33:09 +0200

    Użytkownik "Portal" <m...@p...onet.usun.to.pl> napisał w wiadomości
    news:ivsfit$2va$1@inews.gazeta.pl...

    > A każe Ci ktoś w tym kraju siedzieć, skoro tak tam ch...wo?
    >
    > A co do ogłoszenia to bez jaj - oferta ewidentnie celowana w tanią siłę
    > roboczą, do tego właściwie łamiąca kodeks pracy dyskryminując ze względu
    > na wiek (nie wolno zawężać oferty ot tak do osób "starszych") i ogólnie
    > szukanie desperata, do tego byle nie zbyt kompetentnego.

    Człowieku - słyszałeś o HR? Oni tez łamią kodeks?
    Przecież z jakiejś większej grupy ludzi wybierają konkretnych czyli twoim
    zdaniem dyekryminują?

    > A skoro oferta adresowana do grupy bez "umiejętności dokonywania pomiarów
    > i uruchamiania urządzeń",

    Sam sobie przeczysz! Oferta adresowana jest również do takich bo potrzebuję
    kogoś kto umie lutować i to jest podstawa.
    Jak umie jeszcze coś więcej to nic mi to nie szkodzi.
    Czy twoim zdaniem powinienem napisać umiejącą lutować i projektować?
    Tylko jaka wtedy jest szansa, że zgłosi się ktoś co pół życia lutował nie
    bardzo wiedząc co - przecież tacy też są i akurat w tym przypadku taka osoba
    jest najbardziej odpowiednia na to stanowisko.
    Jeśli umiesz lutować i coś więcej a nie możesz znaleźć pracy i wkurzają cię
    takie ogłoszenia to zastanów się nad sobą.

    >to po kiego wała autor puszcza na tą grupę?

    A chociażby po to żebyś się zastanowił .....

    >Za czasów studenckich pracowałem jakiś czas przy montażu kontraktowym PCB i
    >mogę Ci zagwarantować, że 90% montażystów w tym praktycznie wszyscy
    >pełnoetatowi nie mieli i raczej dalej nie mają pojęcia o istnieniu tej
    >grupy,

    Gwarancje marne jak i twoje pojęcie o tym, że na tę grupę trafiają tylko
    tacy jakich masz na myśli.
    Czy to ty przypadkiem nie dyskryminujesz? Jakim prawem zabraniasz mi dawać
    ogłoszenie i jednocześnie tym których masz na myśli wchodzić na grupę.

    >bo elektronika jako taka ich z reguły absolutnie nie interesowała - ot
    >ręczna robota jak każda inna, równie dobrze można koszyki wyplatać (z całym
    >szacunkiem dla ludzi co potrafią to robić - ja nie potrafię).

    Dlatego namisałem, że może uieć "wyplatać" ale nie musi umieć mierzyć.
    To tak jak do szwalni szukają kogoś kto umie zszyć wykroje ale niekoniecznie
    musi umieć wykrajać.