  • Data: 2011-07-24 01:03:34
    Temat: Re: Monitor LCD HN 198D nie świeci
    Od: "Remek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" napisał:

    > A Ty sprawdzałeś?

    Postaraj się zrozumieć o co pytam. Mam kilka pdf z tym scalakim. Kawałek z
    jednego jest pod podanym przeze mnie linkiem. Tyle, że niczego z nich nie
    wynoszę bo nie znam ichnich oznaczeń. Mam kilka pdf podobnych sterowników i w
    każdym z nich używa się innych symbolicznych oznaczeń pinów. I dlatego nie wiem
    do czego podzczególne wyprowadzenia służą. I dlatego pytam o opis pinologii, a
    Ty odsyłasz mnie do pdf-ów. Wiesz już o co chodzi? A drugie pytanie?

    Remek