    From: Mr Misio <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Date: Wed, 30 Jan 2013 20:02:13 +0100

    Użytkownik ToMasz napisał:
    > Ale to wina programu który odpowiada za wyświetlanie kontaktów. ja mam 8
    > na 4,3 cala. więcej się "da" ale nieda się trafić palcem.

    nie bede sie spieral, ale skoro daje rade trafic w malutkie klawiszki na
    klawiaturce qwerty to trafie i w waski kontakt ;)

    > tak wybrałeś. Sory. ktoś za Ciebie tak wybrał. umiesz zmienić dzwonek?
    > no to z klawiaturą też dasz radę

    Nooo dzwonek juz zmienilem, bo domyslny to bylo plumkanie jak cichy sms.
    od dwoch dni nikt sie do mnie dodzwonic nie mogl ;]

    > czegoś nie rozumiem. facebok napewno nie jest obowiązkowy w telefonie.
    No nie ejst, ale akurat chce miec podglad ;)
    Na e52 tez mialem,
    roznica taka, ze tam default byl nie synchronizuj i tylko czasem
    wyskakiwalo okienko czyzbym moze azaliz jednak nie chcial.

    > zakładasz osobne konto google, importujesz i edytujesz z poziomu PC te
    > kontakty które chcesz mieć i po krzyku.

    No tak zrobilem :)

    > to po kija kupiłeś takie urządzenie? Trochę to wygląda jak próba
    > pływania kajakiem z jednostronnym wiosłem. nie chcesz mieć jakiegś
    > programu to go odinstalowujesz. jeśli to jest banalne - sam. jeśli
    > trudne - kolega lub serwis.

    Bo nie bylo nic innego - dlatego kupilem. JAkby byl odpowiednik e52 czy
    e51 nawet to bralbym chyba z dziesiec. Niestety telefony z klawiatura,
    normalne, z wifi (uzywam od e51) i nie plasticzaki - obecnie nie
    istnieja. Moja e51 kapala sie dwa razy w wannie i w kaluzy, przezyla
    kilka lat noszona w tylnej kieszeni, siadanie na niej, kilka upadkow, i
    ciagle dziala, choc czeka mnie zmiana glosniczka bo juz dogorywa. e52
    jednak ma GPS, co sie czasem w obcym miescie przydaje, niestety nie da
    sie na niej siadac, za plaska ;)

    Idealem bylby telefon w ksztalcie e51 i parametrach e52. 7 dni na
    baterii w normalnym uzytkowaniu, doskonala widocznosc w sloncu, wifi,
    gps, instalowanie apek, dobre nagrywanie glosnego dzwieku (e51 na
    koncercie nawet przy glosnikach nie przesterowuje)....

    Ale takich tel sie juz nie robi :(

    > 3 sekundy? jeśli dłużej - serwis.

    i wymienia mi procesor? :)

    > TY MOŻESZ. Pytanie czy program z którego korzystasz to potrafi. Wyobraź
    > sobie że moja mama ma taki gówniany komputer za 3.5tyś który nawet nie
    > potrafi otwierać plików .doc i .pdf? Śmieszne? głupie? To teraz poczytaj
    > co sam piszesz.

    no ja mam telefon za 1 zł ;)

    > nieprawda. Programy na urządzenie kupuje się od kolegów, sciąga z
    > chomika na kartę SD i instaluje. Pasuje? Ktoś ułatwia Ci instalacje
    > programów tworząc internetowy sklepik z pierdylionem darmowych programów
    > i też jest źle? Bo konto trzeba założyć?

    Zle. Bo w internecie wiekszosc freeware moge sciagnac i zainstalowac na
    PC bez koniecznosci zakladania kont. Tylko platne, choc nie zawsze, sie
    rejestruje, do czego tez nie trzeba zakladac czesto konta.

    Zakladanie kont to proba regulacji przez korporacje co robi user.
    Dodatkowe mozliwosci szpiegowania.

    > Ale operator ma obowiązek, google prosi o pozwolenie. Chcesz korzystać z
    > darmochy - proszę. nie? Też się da. PRogramy na kartę sd, instaluj,
    > firewal - odmów dostępu. jeszcze coś?

    > nie wiem czy masz racje, ale jak kupowałeś po alcatelu siemensa, to
    > przepisywałeś kontakty ręcznie. teraz RAZ musisz z nimi zrobić porządek.
    > w 2 godzinki dasz radę. uwierz we własne siły.

    Zrobilem ;)

    > właśnie go ubili na dobre.

    Niestety :(