  • Data: 2013-01-30 20:31:12
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.01.2013 20:02, Mr Misio pisze:

    > nie bede sie spieral, ale skoro daje rade trafic w malutkie klawiszki na
    > klawiaturce qwerty to trafie i w waski kontakt ;)
    fakt. spróbuj
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mo
    doohut.dialer
    wtedy na 9ciu dużych klawiszach będziesz wybierał litery z imienia lub
    nazwiska. Wtedy ilośc kontaktów na ekranie traci znaczenie

    > Idealem bylby telefon w ksztalcie e51 i parametrach e52. 7 dni na
    ja od 10 lat twierdzę że mógłbym zaprojektować idelany dla siebi telefon
    lepiej niż przeciętny projektant telefonu. obawiam się że niestety dla
    siebie i wąskiej grupy osób. Gorzej by było jakby taki model był hitem,
    bo żaden inny by się nie sprzedawał.

    > i wymienia mi procesor? :)
    chmmm. nie wiemy o jakim telefonie dyskusja. za szeroki to może być
    note. jak kupiłeś za złotówkę to jakaś paść straszna musi być. zgaduje.

    > Zle. Bo w internecie wiekszosc freeware moge sciagnac i zainstalowac na
    > PC bez koniecznosci zakladania kont.
    Tu też! zero problemu. zacznij od automapy zobaczysz że da się :)
    > Tylko platne, choc nie zawsze, sie
    > rejestruje, do czego tez nie trzeba zakladac czesto konta.
    >
    > Zakladanie kont to proba regulacji przez korporacje co robi user.
    > Dodatkowe mozliwosci szpiegowania.
    Waldek G. wersja2.

    ToMasz

    PS

    Pisz na forum do konkretnego modelu.....