    From: "kogutekWiesz dlaczego to napisaleś. Bo mi zazdrościsz gnoju."
    <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Moc stacji bazowych Play kontra W3
    Date: Thu, 02 Sep 2010 14:12:16 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Aleś Ty tępy. Bzdury pisałeś, JF Ci prawdę napisał, a Ty z takim tekstem?
    > Dupek, krawaciarz, co przekroczył stopień swojej niekompetencji :-(

    Wiesz dlaczego to napisałeś. Bo mi zazdrościsz gnoju. To była fucha w której
    zarabiałem miesięcznie tyle co ty przez dwa lata. Do tego praktycznie nic nie
    robiłem. Nie byłem na żadnym dachu. Ale jak bym chciał to bym wiedział ile kołów
    rozporowych było potrzebnych do przykręcenia anteny. Siedziałem sobie w ładnym
    biurze. Miałem kontakt z zadowolonymi ludźmi, bo też dużo zarabiali. Sprawdzałem
    czy cała papierologoia nadaję się do przekazania dalej. Czy nic nie jest
    pomylone, czegoś nie brakuje. A jak miałem kilka kompletów to wsiadałem w ładną
    służbową brykę i zawoziłem do urzędów. I miałem z trzy dni wolnego.