  • Data: 2010-09-02 15:25:29
    Temat: Re: Moc stacji bazowych Play kontra W3
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "kogutek" 4...@n...onet.pl

    > Dla mnie łatwo, ale chyba dla Ciebie było trudno, skoro pisałeś
    > o mocy anteny rzędu 1 kW. :) To nie moc, ale ekwiwalent mocy. :)
    > Weź sobie grzejnik mocy 1 kW -- łatwo poparzenie, choć emituje
    > bezpieczną długość. Mikrofalówka mocy 1 kW raczej nie dałaby
    > szans na przetrwanie w jej pobliżu...
    >
    > Jeśli antena ma zysk 30 dB -- z 1 W przejdzie własnie na 1 kW.
    >
    > 30 dB to 3 B czyli mamy wzrost 10^3

    > A skąd ten wniosek, że byłem dzisiaj w jakimś urzędzie? :)
    >
    > Może bym i w Twoich oczach zmądrzał, gdybyś nie
    > wyciągał wniosków błędnych -- w błędny sposób. :)

> [...]
    Jeśli ja napisałem tak że Ty po przeczytaniu odpisałeś że zrozumienie nie było
    dla Ciebie trudne. To o co się jeszcze czepiasz. Przykład z latarką jest
    całkowicie zbieżny z antenami. Te same prawa są w latarce i w antenach. Po co
    się zamulac trudnymi wyrazami. Jeśli się stosuje przekaz, zwłaszcza w takich
    miejscach jak to, to powinien on trafiać do jak największej grupy osób, a nie
    tylko do wybranych. Jak ktoś zrozumie z latarką to zrozumie i z antenami. Jak
    ktoś weźmie miernik mocy i zmierzy moc pzred anteną to ile mu pokaże. Pokaże 20W
    czy dużo więcej. Pokaże dużo więcej. Ale za nią praktycznie nic nie pokaże. Jak
    by tam był kawalek drutu zamiast anteny to dookoła byŁo by 20. Ale tam nie ma
    drutu tylko jest skomplikowane urządzenie które robi że z jednej strony jest a z
    drugiej nie ma. I dlatego że z drugiej nie ma to z tej co jest, jest więcej. Jak
    w latarce. A teraz szukaj w tym co napisałem wcześniej nieprawdy. Może napisałem
    zbyt prosto. Ale prawdę. Tutaj przychodzą ludzie robiący błędy ortograficzne.
    Niektórzy mają inteligencję drzewa rosnącego przy drodze. Jak mają zrozumieć co
    to jest ekwiwalent. Niedawno ktoś kto skończył studia techniczne, przynajmniej
    ma taki papier, spytał po co podaję się coś w decybelach. Jak byś mu to
    wytłumaczył żeby zrozumiał? Proszę. Wykaż się i w 5 prostych zdaniach wytłumacz
    po co podaje się rożne rzeczy w decybelach. Ja mu wytłumaczyłem i zrozumiał.
    Kilka zdań to niewiele. Napisz jak Ty byś to zrobił. Bez wzorów, trudnych
    wyrazów.