    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Moc maksymalna podgrzewacza wody na 1 fazie
    Date: Mon, 17 Oct 2016 10:56:37 +0200

    Użytkownik szykcech napisał w wiadomości grup
    >Na stronie (na samym dole)
    >http://www.kospel.pl/pl/produkty/podgrzewacze-przep
    lywowe/epme-electronic-lcd.html
    >Piszą, że moc maksymalna na jednej fazie to: 5,5-9,0 kW / 230V
    >I ja rozumiem, że to nie w Polandi? Bo u nas zabezpieczenie prądowe
    >przy 16A ogranicza moc do 230[V]*16[A]- 3,68[kW].
    >Więc nasuwa się pytanie: Po co oni takie moce podają?!? Gdzie to
    >mogło by mieć zastosowanie?

    Mam taki 6kW w biurze ... faktycznie, smazyl wtyczki, gniazdko, i
    chyba nawet kiedys przysmazyl instalacje.
    Teraz elektryk przykrecil na stale, i jakos dziala.

    A w budynku biur wiele, pradu maja duzo, a podzielic to juz jak chca.
    Do umycia rak starcza.
    Choc patrze na tablice ... najwiekszy bezpiecznik 25A ... chyba do
    tego.

    J.