  • Data: 2016-10-16 20:52:19
    Temat: Re: Moc maksymalna podgrzewacza wody na 1 fazie
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 7 Oct 2016 10:30:33 -0700 (PDT) s...@g...com napisał:

    >[Może NTG, ale grupy elektrotechnika nie znalazłem.]
    >Na stronie (na samym dole) http://www.kospel.pl/pl/produkty/podgrzewacze-przepl
    ywowe/epme-electronic-lcd.html
    >Piszą, że moc maksymalna na jednej fazie to: 5,5-9,0 kW / 230V
    >I ja rozumiem, że to nie w Polandi? Bo u nas zabezpieczenie prądowe przy 16A
    ogranicza moc do 230[V]*16[A]- 3,68[kW].
    >Więc nasuwa się pytanie: Po co oni takie moce podają?!? Gdzie to mogło by mieć
    zastosowanie?

    W Polandii jak najbardziej. Ostatnio zakładałem taki jednofazowy o
    poborze 26A - musiałem dodać nowy obwód z przewodem 3x4mm^2 i
    wyłącznik nadmiarowy-różnicowoprądowy 32A w tablicy. W zakładzie
    pracy.
    W instalacji mieszkaniowej też byłoby to możliwe, ale musi to być
    zrobione w porozumieniu z administracją/właścicielem budynku i być
    może też z dostawcą energii.