-
X-Received: by 10.49.104.144 with SMTP id ge16mr1079918qeb.19.1364856198630; Mon, 01
Apr 2013 15:43:18 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.104.144 with SMTP id ge16mr1079918qeb.19.1364856198630; Mon, 01
Apr 2013 15:43:18 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!t2no29571440qal.0!news-out.g
oogle.com!v17ni6816qad.0!nntp.google.com!ca1no20152189qab.0!postnews.google.com
!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 1 Apr 2013 15:43:18 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <m...@4...net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.175.5.131;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 31.175.5.131
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<fl3dymcsb9hb$.787oql6shgcm$.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<1v9m4m8fpxo3f$.1bhf5tscjopxt.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<m...@4...net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <e...@g...com>
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
From: k...@g...com
Injection-Date: Mon, 01 Apr 2013 22:43:18 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487615
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 23:31:55 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
> Dnia Mon, 1 Apr 2013 18:52:04 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
>
>
>
> > Hello J.F.,
>
> >
>
> > Monday, April 1, 2013, 6:46:31 PM, you wrote:
>
> >
>
> >>>> Ale hamulce jakie ?
>
> >>>> Mowiac szczerze to nie widze powodu, aby tarczowe hamulce ze wspomaganiem
>
> >>>> byly jakos istotnie gorsze od innych samochodow ... wiec co oni tam sp* ?
>
> >>> Stalowe tłoczki zapiekały się w aluminiowych zaciskach.
>
> >> Ale to typowy zestaw, wiekszosc samochodow tak ma.
>
> >> Jakies zle aluminium ? Czy zly plyn ?
>
> >> No i na tescie by raczej wyszlo dobrze, skoro auto nowe ..
>
> >>>> Troche poldkami przejechalem, nie przypominam sobie "tragicznych hamulcow".
>
> >>> Musiałeś powoli jeździć. W starym Poldku naprawdę był problem po
>
> >>> hamowaniu ze 140+.
>
> >> Moze z wieksza wyobraznia jezdze, bo raczej nie mam takich gwaltownych
>
> >> hamowan. No i wtedy ciezarowki raczej nie zajezdzaly drogi na autostradzie
>
> >> :-)
>
> >
>
> > Zawsze zajeżdżały. Albo nie chciały na prawy zjeżdżać za czasów, gdy
>
> > Poldkiem jeździłem ;)
>
> >
>
> >> Ale znow - w czym problem ? Fading klockow ? Material ten sam co na inne
>
> >> pojazdy, fakt ze te inne to 140+ rzadko jezdzily.
>
> >
>
> > Nie mam pojęcia - pedał twardy, zero hamowania. ZERO totalne - można
>
> > było fotel połamać a nie działały. Dopóki trzymałeś za pierwszym
>
> > razem, to hamowało ale wystarczyło choć na chwile odpuścić i dupa
>
> > blada.
>
>
>
> W tym samochodzie hydraulika była chyba mocno niedowymiarowana jeśli chodzi
>
> o hamulce, a wszystko bazowało na silnym wspomaganiu.
>
> I jak podciśnienie w serwo spadło (a przy pulsacyjnym hamowaniu z wyższych
>
> prędkości spadało) to zostawało się bez hamulców.
>
> Zresztą z tego chyba wynika mocno opóźnione hamowanie w tym samochodzie -
>
> można go z całej siły depnąć, a hamulec dopiero zaczyna się rrozkręcać z
>
> siłą hamowania. W końcu koła się zablokują, ale po pewnym czasie.
>
>
>
> Swoją drogą historia chyba zatoczyła koło bo podobnie zbudowane układy
>
> hamulcowe widują w zupełnie nowych pojazdach.
>
> Same hamulce całkiem fajnie, przyczepić się nie można, ale bez wspomagania
>
> po prostu bez szans na cokolwiek więcej niż spowalnianie.
>
> Tylko że teraz te układy wspomagania chyba jakieś sporo lepsze, bo jadąc ze
>
> sprawnym wspomaganiem nie jest to żadnym problemem.
To że sobie parę razy pojechałeś w jakimś amatorskim rajdzie nie znaczy ze jesteś
ekspertem od mechaniki pojazdowej. Znaczy że się przejechałeś w rajdach i na tym
koniec. Takie pierdoły wypisujesz że gdyby nie to ze o hamulcach mowa to należało by
się śmiać.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.04.13 00:55 J.F.
- 02.04.13 00:55 k...@g...com
- 02.04.13 02:04 Tomasz Pyra
- 02.04.13 01:08 ZIWK
- 02.04.13 01:10 RoMan Mandziejewicz
- 02.04.13 02:16 Tomasz Pyra
- 02.04.13 02:24 Tomasz Pyra
- 02.04.13 01:48 J.F.
- 02.04.13 02:49 Tomasz Pyra
- 02.04.13 01:57 h.w.d.p.
- 02.04.13 09:38 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 02.04.13 10:19 RoMan Mandziejewicz
- 02.04.13 10:20 RoMan Mandziejewicz
- 02.04.13 10:22 RoMan Mandziejewicz
- 02.04.13 11:31 Axel
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe