eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • X-Received: by 10.49.104.144 with SMTP id ge16mr1079918qeb.19.1364856198630; Mon, 01
    Apr 2013 15:43:18 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.104.144 with SMTP id ge16mr1079918qeb.19.1364856198630; Mon, 01
    Apr 2013 15:43:18 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!t2no29571440qal.0!news-out.g
    oogle.com!v17ni6816qad.0!nntp.google.com!ca1no20152189qab.0!postnews.google.com
    !glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 1 Apr 2013 15:43:18 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <m...@4...net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.175.5.131;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 31.175.5.131
    References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <fl3dymcsb9hb$.787oql6shgcm$.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <1v9m4m8fpxo3f$.1bhf5tscjopxt.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <m...@4...net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Mon, 01 Apr 2013 22:43:18 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487615
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 23:31:55 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
    > Dnia Mon, 1 Apr 2013 18:52:04 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    >
    >
    >
    > > Hello J.F.,
    >
    > >
    >
    > > Monday, April 1, 2013, 6:46:31 PM, you wrote:
    >
    > >
    >
    > >>>> Ale hamulce jakie ?
    >
    > >>>> Mowiac szczerze to nie widze powodu, aby tarczowe hamulce ze wspomaganiem
    >
    > >>>> byly jakos istotnie gorsze od innych samochodow ... wiec co oni tam sp* ?
    >
    > >>> Stalowe tłoczki zapiekały się w aluminiowych zaciskach.
    >
    > >> Ale to typowy zestaw, wiekszosc samochodow tak ma.
    >
    > >> Jakies zle aluminium ? Czy zly plyn ?
    >
    > >> No i na tescie by raczej wyszlo dobrze, skoro auto nowe ..
    >
    > >>>> Troche poldkami przejechalem, nie przypominam sobie "tragicznych hamulcow".
    >
    > >>> Musiałeś powoli jeździć. W starym Poldku naprawdę był problem po
    >
    > >>> hamowaniu ze 140+.
    >
    > >> Moze z wieksza wyobraznia jezdze, bo raczej nie mam takich gwaltownych
    >
    > >> hamowan. No i wtedy ciezarowki raczej nie zajezdzaly drogi na autostradzie
    >
    > >> :-)
    >
    > >
    >
    > > Zawsze zajeżdżały. Albo nie chciały na prawy zjeżdżać za czasów, gdy
    >
    > > Poldkiem jeździłem ;)
    >
    > >
    >
    > >> Ale znow - w czym problem ? Fading klockow ? Material ten sam co na inne
    >
    > >> pojazdy, fakt ze te inne to 140+ rzadko jezdzily.
    >
    > >
    >
    > > Nie mam pojęcia - pedał twardy, zero hamowania. ZERO totalne - można
    >
    > > było fotel połamać a nie działały. Dopóki trzymałeś za pierwszym
    >
    > > razem, to hamowało ale wystarczyło choć na chwile odpuścić i dupa
    >
    > > blada.
    >
    >
    >
    > W tym samochodzie hydraulika była chyba mocno niedowymiarowana jeśli chodzi
    >
    > o hamulce, a wszystko bazowało na silnym wspomaganiu.
    >
    > I jak podciśnienie w serwo spadło (a przy pulsacyjnym hamowaniu z wyższych
    >
    > prędkości spadało) to zostawało się bez hamulców.
    >
    > Zresztą z tego chyba wynika mocno opóźnione hamowanie w tym samochodzie -
    >
    > można go z całej siły depnąć, a hamulec dopiero zaczyna się rrozkręcać z
    >
    > siłą hamowania. W końcu koła się zablokują, ale po pewnym czasie.
    >
    >
    >
    > Swoją drogą historia chyba zatoczyła koło bo podobnie zbudowane układy
    >
    > hamulcowe widują w zupełnie nowych pojazdach.
    >
    > Same hamulce całkiem fajnie, przyczepić się nie można, ale bez wspomagania
    >
    > po prostu bez szans na cokolwiek więcej niż spowalnianie.
    >
    > Tylko że teraz te układy wspomagania chyba jakieś sporo lepsze, bo jadąc ze
    >
    > sprawnym wspomaganiem nie jest to żadnym problemem.

    To że sobie parę razy pojechałeś w jakimś amatorskim rajdzie nie znaczy ze jesteś
    ekspertem od mechaniki pojazdowej. Znaczy że się przejechałeś w rajdach i na tym
    koniec. Takie pierdoły wypisujesz że gdyby nie to ze o hamulcach mowa to należało by
    się śmiać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: