eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMiszczuf lewego pasa › Re: Miszczuf lewego pasa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: Tomasz Wójtowicz <S...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    Subject: Re: Miszczuf lewego pasa
    Date: Wed, 26 Jun 2013 14:45:55 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 25
    Message-ID: <kqenq4$vlg$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    References: <kqeh7b$pmr$1@srv13.cyf-kr.edu.pl> <kqeiiu$7f3$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@b...poznan.pl> <kqelc6$go1$1@mx1.internetia.pl>
    <1861839990$20130626142106@squadack.com> <kqench$n53$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: p-1056-01.matinf.uj.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv13.cyf-kr.edu.pl 1372250756 32432 149.156.69.88 (26 Jun 2013 12:45:56
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Jun 2013 12:45:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130307 Thunderbird/17.0.4
    In-Reply-To: <kqench$n53$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496244 pl.pregierz:2075202
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-06-26 14:28, Mario pisze:

    > Praktyka jest taka że przeszkadza to głównie tym którzy jadą powyżej
    > 150. W takiej sytuacji nie jesteś w stanie ocenić czy zdążysz wykonać
    > manewr. Z mojej praktyki wynika, że tylko tirmani zajeżdżają drogę w
    > taki sposób jak opisałeś. Reszta jakoś tam jedzie lekko poniżej
    > maksymalnej. Jak mam dużo tirów na prawym pasie i dużo aut jadących
    > zbliżoną do mnie prędkością na lewym, to mało mnie interesuje, że ktoś
    > musiał zwolnić ze 180 do 130-140 i nie czuję potrzeby żeby dla takiego
    > zjeżdżać w pośpiechu w małą lukę między tirami i redukować do 85 km/h.

    Jeśli mówimy o tym, od czego zaczął się ten wątek, to ja widzę sytuację tak:

    rozpędzam auto do 140 km/h, ustawiam tempomat i chcę z taką prędkością
    przejechać całą trasę. Jadę prawym, jak napotkam ciężarówkę zmieniam pas
    na lewy i znowu wracam na prawy. To wszystko dałoby się zrobić bez
    zmiany prędkości. Jeśli natomiast zmieniam pas na lewy i hamuję do
    100-110 km/h to odczuwam to jako dodatkowy kłopot, w dodatku muszę potem
    zredukować bieg żeby przyspieszyć, bo mój silnik słabo "odbudowuje
    obroty" na piątce. Więc na dwupasowej autostradzie powinny być dwie
    prędkości: ciężarówkowe 90 km/h i osobówkowe 140 km/h. Jak ktoś nie daje
    rady osobówką jechać 140 km/h (głównie z powodu blokady psychicznej, bo
    każde współczesne auto rozwija taką prędkość) to niech siedzi na 90 km/h
    i tak dojedzie szybciej niż po DK, gdzie co chwila jest obszar zabudowany.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: