  • Data: 2013-06-26 14:55:23
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-26 14:45, Franc pisze:

    > Bo jesteś dupa a nie kierowca i nie potrafisz przewidzieć sytuacji
    > drogowej. Przecież zanim dojedziesz do tira masz kilka sekund na
    > spojrzenie w lusterko.
    > Jak jest miejsce to:
    > - zjźdzam na lewy i jade swoim tempem
    > - jak jaką szybcy to odpuszczam gaz i spokojnie mnie miną a potem ja
    > wyprzedzę
    > - jak jadą szyby daleko w tyle to daję gaz do podłogi i spokojnie przy
    > chwilowej prędkości 160 wyprzedzę tira.
    > Nie widzę powodu, żeby ostro hamować.

    a jak jada i migaja dlugimi juz z daleka - to co robisz (tez pedal w
    podloge)?
    ;)

    Ja jade swoim tempem, zazwyczaj prawym pasem (nawet jak sa 3 pasy w
    jednym kierunku).
    Na lewym staram sie ustepowac szybszym zjezdzajac w luki po prawej ale
    jesli nie spowoduje to, ze to ja bede musial zaraz hamowac,
    nie reaguje na poganianie mnie dlugimi swiatlami - ba czuje nawet
    wowczas chec celowego spowolnienia procesu wyprzedzania (wystawilbym im
    srodkowy palec, ale mi sie nie chce ;)
    Jade z regoly w max dop.predkoscia +/- 10km/h - tempomat na ON (wiec
    predkosc stala no-stop).