    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Międzyfazowe w USA
    Date: Thu, 19 Nov 2009 17:08:56 +0100

    Pszemol schrieb:

    > O jakim to federalnym ograniczeniu do 55mph piszesz skoro
    > wiele stanów zachodnich ma na drogach limity rzędu 70 i 75mph?
    > To samo Indiana.

    70mph jest w wielu stanach, nie tylko na zachodzie. Na florydzie na
    przykład jest też 70. W Teksasie na I10 jest odcinek (na zachód od
    Houston), gdzie wolno "pogazować" 80mph, znaczy wsio jedzie 90.
    A co do samochodów, to się faktycznie dużo zmieniło. Mój przedostatni
    (jakiś japoniec) był taki, że tankowanie do pełna kosztowało 20$. 7
    galonów i szlus.

    > Na 100% jest tam nalepka UL. Nie sprzedanoby żadnego urządzenia
    > elektrycznego bez takiej nalepki.

    Naklejka kosztuje ułamki centa ;-). Chińszczyzna ma mnóstwo naklejek, UL
    też, ale w środku tylko dziada i baby brakuje. Ale jak coś dupnie, to
    trzeba interes zwijać.

    Waldek