  • Data: 2017-11-23 12:18:00
    Temat: Re: Metoda fotochemiczna - wywolywacz
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Marek S <p...@s...com> wrote:

    > Ale jest jeszcze jeden problem: ta folia jest delikatna. Łatwo zniszczyć
    > jej strukturę kapilaryczną. Przejście przez mechanizm podajnika i kilka
    > rolek może szkodzić. Zwłaszcza gdy wiele razy ją przepuścisz. Ja tak
    > robię bo oszczędzam. Np. drukuję płytkę, odcinam ten fragment a resztę
    > używam potem czasem nawet kilka razy przy małych PCB.

    I zauważyłeś, że to szkodzi folii? Ja też zamierzam oszczędzać, bo nie ma
    sensu marnować całego (drogiego) arkusza na jedną małą PCB.

    Może dobrym pomysłem byłoby wycięcie folii przed wydrukiem, a nie po?

    Jeśli nie, to w sumie po co wycinać? Można mieć finalnie arkusz z kilkoma
    (wydrukowanymi osobno) PCB i naświetlać tylko potrzebny fragment...

    Swoją drogą, ta folia jest jednostronna? Ma znaczenie, na której stronie
    będzie się drukowało? Czy kapilary są z obu stron?

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]