  • Data: 2017-11-23 12:59:10
    Temat: Re: Metoda fotochemiczna - wywolywacz
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    M.L <a...@o...pl> wrote:

    > Na aliexpress 10m w podobnych pieniądzach maił byś 10m (tyle, że szło by
    > miesiąc).

    Następnym razem tak zrobię, teraz zależało mi na czasie, żeby w ogóle to
    wypróbować i zdecydować, czy w to wchodzę, czy kupuję Positiv.

    Na razie folia wydaje się obiecująca, tym bardziej po naczytaniu się o
    problemach z Positivem...

    > Mi folia najlepiej się układa na płytce, jeśli przykleję ją jedynie do
    > krawędzi płytki (tylko tak by się trzymała).
    > Następnie płytkę wsuwam do laminarki unosząc folię nad powierzchnią pcb.
    > Rolki laminarki pobierając pcb prawie idealnie rozprowadza i dociska folię.
    > Laminarkę ustawiam na zimne laminowanie. Po przyklejeniu folii
    > jeszcze raz przejeżdżam na gorąco.

    No tak, bo są laminatory, które potrafią laminować na zimno. Mój nie
    potrafi. Jak będę kupował nowy, to zwrócę na to uwagę (nie będę już go
    przerabiał - ten był przerobiony ale laminowania na zimno nie zrobiłem,
    bo nigdy nie myślałem że się przyda).

    Jaką ilość wywoływacza robiłeś?

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]