  • Data: 2017-11-25 02:49:49
    Temat: Re: Metoda fotochemiczna - wywolywacz
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-23 o 11:48, Adam Wysocki pisze:

    > UV-A to 315-380 nm (czasem podają 320-400 nm), UV-C to 100-280 nm (czasem
    > podają 220-290 nm).

    Tak. Właśnie sprawdziłem model jaki mam:

    Świetlówka / Promiennik UV-C Osram HNS Puritec 8W G5

    W przypadku lamp renomowanych firm są dostępne ich charakterystyki.
    Popatrz sobie na swoje. Nigdy nie jest tak, że lampa świeci w określonej
    długości fali. W widmie jest kilka prążków. Zwykle zahaczają różne
    zakresy UV.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek