-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Ergie" <e...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mechanicy (temat ogórkowy)
Date: Wed, 29 Jul 2015 13:05:17 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 70
Message-ID: <mpac1o$qi8$1@node2.news.atman.pl>
References: <55af74a4$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
<moo14r$i33$1@node2.news.atman.pl>
<55af8b19$0$8375$65785112@news.neostrada.pl>
<moo3iu$kfr$1@node2.news.atman.pl>
<55aface4$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
<mot311$t5m$1@node2.news.atman.pl>
<55b2479d$0$8379$65785112@news.neostrada.pl>
<motipt$cdm$1@node2.news.atman.pl> <mp8kne$51r$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 212.106.153.200
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1438167928 27208 212.106.153.200 (29 Jul 2015 11:05:28
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Jul 2015 11:05:28 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <mp8kne$51r$1@node2.news.atman.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2566310
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:mp8kne$51r$...@n...news.atman.pl...
> Ale piszę po raz kolejny, większość klientów myśli inaczej niż Ty. Masz po
> prostu niszowe potrzeby.
Może i tak, ale to nie zmienia faktu że 10 czy 15 lat temu te "niszowe"
potrzeby spełniał co drugi mechanik a teraz trzeba ze świecą szukać. Wniosek
prosty - mają na tyle dużo nie niszowych klientów że im się nie chce.
>> Jakoś w przypadku amortyzatorów czy klocków mechanicy nie mają problemu
>> by
>> klientowi wytłumaczyć że jak z jednej strony padły to i z drugiej warto
>> wymienić. Tak wiem, dochodzi argument bezpieczeństwa ale to też trzeba
>> umieć wytłumaczyć.
> Klocki kupuje się w kompletach na oś, więc nawet dla laika oczywistym
> jest,
> że wymienia się parami. Amortyzatory też często są dostępne tylko w
> ilościach parzystych.
Nie wiem, co "jest dostępne" wiem, że mnie zawsze pytają czy zmieniać oba
czy nie.
>>> Jak wymieni 100 kompletów klocków i zepsuje 10 ABS-ów, to nabędzie
>>> doświadczenia, że te kabelki po coś tam są.
>> A nie może tego po prostu przeczytać???
> Ona ma się doktoryzować czy zarabiać na życie? :))
A uczenie się na własnych błędach zamiast na cudzych to niby zarabianie? Jak
zamiast czytać woli najpierw robić to niech robi - o on straci czas i
pieniądze.
> Wymienił w swoim życiu pewnie z 1000 filtrów. Wymiana 1001 filtru w Punto
> wyglądała na standardową, skąd mógł przypuszczać, że czyha tam pułapka w
> postaci kruchego materiału pompy paliwowej.
Nie mógł. I dlatego nie ma znaczenia czy to jego 1 czy 1001 musiał zapłacić
frycowe. A gdyby przyjął taktykę: w XXX jeszcze nie wymieniałem więc z
ciekawości wpisze w googla bo może tam czyhają jakieś miny to by się
wszystko odbyło szybko, łatwo i przyjemnie.
>> Obecnie jako wdrożeniowiec w automatyce przemysłowej, więc kontakty z
>> klientami mam może nie na co dzień ale jednak dość często i to zarówno
>> będąc klientem jak i usługodawcą.
> Inny segment klientów. Inny stosunek kosztów i zysków.
> Ale i tak, jak nie działa jakiś podzespół, to sam go rozbierasz i
> naprawiasz
> czy wysyłasz do specjalizowanego serwisu?
Ja wdrażam _soft_. Klienta nie obchodzi czy ja jestem winny czy ktoś inny.
Zapłacił za soft i moim zadaniem jest aby ten soft u niego działał a on był
zadowolony. Jak na miejscu się okazuje że mają problem z siecią zakładową a
nie z moim softem to nie mówię mu spadaj na drzewo tylko rozwiązuję problem
stworzony przez kogoś innego, a najczęściej się okazuje że jakiś idiota
zainstalował firewalla (w sieci wewnętrznej odciętej od netu) który blokuje
ruch w sieci.
Nie mówię klientowi dzwoń pan po sieciowca który to panu robił niech
naprawia. Nie mówię ja jestem od softu wy mieliście zapewnić działająca
sieć. Bo jak tak mu powiem to stracę klienta. I ja go rozumiem! On nie musi
się na wszystkim znać więc aby coś osiągnąć to nasza relacja musi się
opierać na zaufaniu.
Pozdrawiam
Ergie
Następne wpisy z tego wątku
- 29.07.15 13:30 yabba
- 29.07.15 16:22 Ergie
- 29.07.15 16:27 J.F.
- 30.07.15 09:25 RD
- 30.07.15 13:14 yabba
- 30.07.15 13:52 Ergie
- 30.07.15 06:16 Cavallino
- 17.09.15 09:29 twistedme
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A