eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMechanicy (temat ogórkowy)Re: Mechanicy (temat ogórkowy)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mechanicy (temat ogórkowy)
    Date: Wed, 29 Jul 2015 13:05:17 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 70
    Message-ID: <mpac1o$qi8$1@node2.news.atman.pl>
    References: <55af74a4$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
    <moo14r$i33$1@node2.news.atman.pl>
    <55af8b19$0$8375$65785112@news.neostrada.pl>
    <moo3iu$kfr$1@node2.news.atman.pl>
    <55aface4$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
    <mot311$t5m$1@node2.news.atman.pl>
    <55b2479d$0$8379$65785112@news.neostrada.pl>
    <motipt$cdm$1@node2.news.atman.pl> <mp8kne$51r$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.106.153.200
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1438167928 27208 212.106.153.200 (29 Jul 2015 11:05:28
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Jul 2015 11:05:28 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <mp8kne$51r$1@node2.news.atman.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2566310
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:mp8kne$51r$...@n...news.atman.pl...

    > Ale piszę po raz kolejny, większość klientów myśli inaczej niż Ty. Masz po
    > prostu niszowe potrzeby.

    Może i tak, ale to nie zmienia faktu że 10 czy 15 lat temu te "niszowe"
    potrzeby spełniał co drugi mechanik a teraz trzeba ze świecą szukać. Wniosek
    prosty - mają na tyle dużo nie niszowych klientów że im się nie chce.

    >> Jakoś w przypadku amortyzatorów czy klocków mechanicy nie mają problemu
    >> by
    >> klientowi wytłumaczyć że jak z jednej strony padły to i z drugiej warto
    >> wymienić. Tak wiem, dochodzi argument bezpieczeństwa ale to też trzeba
    >> umieć wytłumaczyć.

    > Klocki kupuje się w kompletach na oś, więc nawet dla laika oczywistym
    > jest,
    > że wymienia się parami. Amortyzatory też często są dostępne tylko w
    > ilościach parzystych.

    Nie wiem, co "jest dostępne" wiem, że mnie zawsze pytają czy zmieniać oba
    czy nie.

    >>> Jak wymieni 100 kompletów klocków i zepsuje 10 ABS-ów, to nabędzie
    >>> doświadczenia, że te kabelki po coś tam są.

    >> A nie może tego po prostu przeczytać???

    > Ona ma się doktoryzować czy zarabiać na życie? :))

    A uczenie się na własnych błędach zamiast na cudzych to niby zarabianie? Jak
    zamiast czytać woli najpierw robić to niech robi - o on straci czas i
    pieniądze.

    > Wymienił w swoim życiu pewnie z 1000 filtrów. Wymiana 1001 filtru w Punto
    > wyglądała na standardową, skąd mógł przypuszczać, że czyha tam pułapka w
    > postaci kruchego materiału pompy paliwowej.

    Nie mógł. I dlatego nie ma znaczenia czy to jego 1 czy 1001 musiał zapłacić
    frycowe. A gdyby przyjął taktykę: w XXX jeszcze nie wymieniałem więc z
    ciekawości wpisze w googla bo może tam czyhają jakieś miny to by się
    wszystko odbyło szybko, łatwo i przyjemnie.

    >> Obecnie jako wdrożeniowiec w automatyce przemysłowej, więc kontakty z
    >> klientami mam może nie na co dzień ale jednak dość często i to zarówno
    >> będąc klientem jak i usługodawcą.

    > Inny segment klientów. Inny stosunek kosztów i zysków.
    > Ale i tak, jak nie działa jakiś podzespół, to sam go rozbierasz i
    > naprawiasz
    > czy wysyłasz do specjalizowanego serwisu?

    Ja wdrażam _soft_. Klienta nie obchodzi czy ja jestem winny czy ktoś inny.
    Zapłacił za soft i moim zadaniem jest aby ten soft u niego działał a on był
    zadowolony. Jak na miejscu się okazuje że mają problem z siecią zakładową a
    nie z moim softem to nie mówię mu spadaj na drzewo tylko rozwiązuję problem
    stworzony przez kogoś innego, a najczęściej się okazuje że jakiś idiota
    zainstalował firewalla (w sieci wewnętrznej odciętej od netu) który blokuje
    ruch w sieci.

    Nie mówię klientowi dzwoń pan po sieciowca który to panu robił niech
    naprawia. Nie mówię ja jestem od softu wy mieliście zapewnić działająca
    sieć. Bo jak tak mu powiem to stracę klienta. I ja go rozumiem! On nie musi
    się na wszystkim znać więc aby coś osiągnąć to nasza relacja musi się
    opierać na zaufaniu.

    Pozdrawiam
    Ergie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: