-
Data: 2015-07-29 16:22:31
Temat: Re: Mechanicy (temat ogórkowy)
Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:mpaddh$rrf$...@n...news.atman.pl...
> Zmieniły sie też samochody. Coraz więcej nierozbieralnych mechanizmów,
> coraz
> mniej dostępnych pojedynczych części.
Prawda.
> Przypomnij sobie, że kiedyś regenerowało się amortyzatory. Teraz ze świecą
> szukać takiego specjalisty.
Tego mi nikt nie proponował. Nie znam sprawy. Teraz nie robią bo
niebezpieczne i brak chętnych czy może amorki potaniały lub ludzie się
wzbogacili i nie warto?
>> Nie mógł. I dlatego nie ma znaczenia czy to jego 1 czy 1001 musiał
>> zapłacić frycowe. A gdyby przyjął taktykę: w XXX jeszcze nie wymieniałem
>> więc z ciekawości wpisze w googla bo może tam czyhają jakieś miny to by
>> się wszystko odbyło szybko, łatwo i przyjemnie.
> Każdy popełnia błędy. Ważne, że zapłacił za pompę.
Z tym nigdy nie miałem problemu - czasem jakiś mechanik był nieterminowy ale
jak coś było nie tak to każdy gratis po sobie naprawiał.
>> Nie mówię klientowi dzwoń pan po sieciowca który to panu robił niech
>> naprawia. Nie mówię ja jestem od softu wy mieliście zapewnić działająca
>> sieć. Bo jak tak mu powiem to stracę klienta. I ja go rozumiem! On nie
>> musi się na wszystkim znać więc aby coś osiągnąć to nasza relacja musi
>> się
>> opierać na zaufaniu.
> Czy sam piszesz ten soft czy tylko wdrażasz?
Wdrażam. Teoretycznie mam przyjechać zainstalować i skonfigurować system. W
praktyce bywa i tak że na miejscu jest goły komputer i płytka z windowsem,
albo odwrotnie pełen komputer i brak miejsca na dysku. Codziennością są
błędy w konfiguracji sieci sprawiające że poszczególne komputery się nie
widzą, albo brak jakiejś licencji. Teoretycznie to nie mój problem tylko
klienta mógłbym skasować za przyjazd i powiedzieć że wrócę jak będzie miał
przygotowane stanowisko zgodnie z wytycznymi jakie otrzymał. W praktyce
mimo, że racja jest po mojej stronie straciłbym wtedy klienta bo by to
odebrał osobiście. A klienci wracają. A to po licencję na kolejne stanowisko
a to po upgrade.
Pozdrawiam
Ergie
Następne wpisy z tego wątku
- 29.07.15 16:27 J.F.
- 30.07.15 09:25 RD
- 30.07.15 13:14 yabba
- 30.07.15 13:52 Ergie
- 30.07.15 06:16 Cavallino
- 17.09.15 09:29 twistedme
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A