eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMechanicy (temat ogórkowy)Re: Mechanicy (temat ogórkowy)
  • Data: 2015-07-29 16:22:31
    Temat: Re: Mechanicy (temat ogórkowy)
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:mpaddh$rrf$...@n...news.atman.pl...

    > Zmieniły sie też samochody. Coraz więcej nierozbieralnych mechanizmów,
    > coraz
    > mniej dostępnych pojedynczych części.

    Prawda.

    > Przypomnij sobie, że kiedyś regenerowało się amortyzatory. Teraz ze świecą
    > szukać takiego specjalisty.

    Tego mi nikt nie proponował. Nie znam sprawy. Teraz nie robią bo
    niebezpieczne i brak chętnych czy może amorki potaniały lub ludzie się
    wzbogacili i nie warto?

    >> Nie mógł. I dlatego nie ma znaczenia czy to jego 1 czy 1001 musiał
    >> zapłacić frycowe. A gdyby przyjął taktykę: w XXX jeszcze nie wymieniałem
    >> więc z ciekawości wpisze w googla bo może tam czyhają jakieś miny to by
    >> się wszystko odbyło szybko, łatwo i przyjemnie.

    > Każdy popełnia błędy. Ważne, że zapłacił za pompę.

    Z tym nigdy nie miałem problemu - czasem jakiś mechanik był nieterminowy ale
    jak coś było nie tak to każdy gratis po sobie naprawiał.

    >> Nie mówię klientowi dzwoń pan po sieciowca który to panu robił niech
    >> naprawia. Nie mówię ja jestem od softu wy mieliście zapewnić działająca
    >> sieć. Bo jak tak mu powiem to stracę klienta. I ja go rozumiem! On nie
    >> musi się na wszystkim znać więc aby coś osiągnąć to nasza relacja musi
    >> się
    >> opierać na zaufaniu.

    > Czy sam piszesz ten soft czy tylko wdrażasz?

    Wdrażam. Teoretycznie mam przyjechać zainstalować i skonfigurować system. W
    praktyce bywa i tak że na miejscu jest goły komputer i płytka z windowsem,
    albo odwrotnie pełen komputer i brak miejsca na dysku. Codziennością są
    błędy w konfiguracji sieci sprawiające że poszczególne komputery się nie
    widzą, albo brak jakiejś licencji. Teoretycznie to nie mój problem tylko
    klienta mógłbym skasować za przyjazd i powiedzieć że wrócę jak będzie miał
    przygotowane stanowisko zgodnie z wytycznymi jakie otrzymał. W praktyce
    mimo, że racja jest po mojej stronie straciłbym wtedy klienta bo by to
    odebrał osobiście. A klienci wracają. A to po licencję na kolejne stanowisko
    a to po upgrade.

    Pozdrawiam
    Ergie


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: