-
Data: 2015-07-30 13:14:32
Temat: Re: Mechanicy (temat ogórkowy)
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
news:mpanji$f0q$1@node1.news.atman.pl...
> Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:mpaddh$rrf$...@n...news.atman.pl...
>
>> Zmieniły sie też samochody. Coraz więcej nierozbieralnych mechanizmów,
>> coraz
>> mniej dostępnych pojedynczych części.
>
> Prawda.
>
>> Przypomnij sobie, że kiedyś regenerowało się amortyzatory. Teraz ze
>> świecą
>> szukać takiego specjalisty.
>
> Tego mi nikt nie proponował. Nie znam sprawy. Teraz nie robią bo
> niebezpieczne i brak chętnych czy może amorki potaniały lub ludzie się
> wzbogacili i nie warto?
Amorki potaniały, robocizna zdrożała, są nierozbieralne - zaprasowywane.
>
>>> Nie mógł. I dlatego nie ma znaczenia czy to jego 1 czy 1001 musiał
>>> zapłacić frycowe. A gdyby przyjął taktykę: w XXX jeszcze nie wymieniałem
>>> więc z ciekawości wpisze w googla bo może tam czyhają jakieś miny to by
>>> się wszystko odbyło szybko, łatwo i przyjemnie.
>
>> Każdy popełnia błędy. Ważne, że zapłacił za pompę.
>
> Z tym nigdy nie miałem problemu - czasem jakiś mechanik był nieterminowy
> ale jak coś było nie tak to każdy gratis po sobie naprawiał.
Bywają przypadki, że mechanik obciąża klienta naprawą zepsutego przez siebie
elementu. Znam przypadek naprawy samochodu jak w programie Usterka - jedno
naprawili, dwie inne rzeczy zepsuli. Dalsze ich naprawy potęgowały kolejne
zniszczenia w samochodzie.
>
>>> Nie mówię klientowi dzwoń pan po sieciowca który to panu robił niech
>>> naprawia. Nie mówię ja jestem od softu wy mieliście zapewnić działająca
>>> sieć. Bo jak tak mu powiem to stracę klienta. I ja go rozumiem! On nie
>>> musi się na wszystkim znać więc aby coś osiągnąć to nasza relacja musi
>>> się
>>> opierać na zaufaniu.
>
>> Czy sam piszesz ten soft czy tylko wdrażasz?
>
> Wdrażam. Teoretycznie mam przyjechać zainstalować i skonfigurować system.
> W praktyce bywa i tak że na miejscu jest goły komputer i płytka z
> windowsem, albo odwrotnie pełen komputer i brak miejsca na dysku.
> Codziennością są błędy w konfiguracji sieci sprawiające że poszczególne
> komputery się nie widzą, albo brak jakiejś licencji. Teoretycznie to nie
> mój problem tylko klienta mógłbym skasować za przyjazd i powiedzieć że
> wrócę jak będzie miał przygotowane stanowisko zgodnie z wytycznymi jakie
> otrzymał. W praktyce mimo, że racja jest po mojej stronie straciłbym wtedy
> klienta bo by to odebrał osobiście. A klienci wracają. A to po licencję na
> kolejne stanowisko a to po upgrade.
Kasujesz klienta za całą swoją pracę czy nic nie doliczasz do ustalonych
kosztów wdrożenia?
Jakby komputer się wieszał, to sprawdzałbyś co z czym się gryzie czy
postawił nową maszynę?
Podejrzewając uszkodzenie kabla sieciowego (skrętki), kombinowałbyś jak
puścić transmisję na dwóch parach czy sam ją wymienił?
W sumie to dziwne, że firmy pozwalają Ci grzebać w komputerach. Dostajesz
hasła Administratora do komputerów i routerów?
Ja działając w innej branży, natrafiałem na mur związany z podziałem
kompetencji. Nic nie mogłem zrobić w komputerze bez uzasadnienia i zgody
działu IT klienta.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A