-
Data: 2015-07-30 13:14:32
Temat: Re: Mechanicy (temat ogórkowy)
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
news:mpanji$f0q$1@node1.news.atman.pl...
> Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:mpaddh$rrf$...@n...news.atman.pl...
>
>> Zmieniły sie też samochody. Coraz więcej nierozbieralnych mechanizmów,
>> coraz
>> mniej dostępnych pojedynczych części.
>
> Prawda.
>
>> Przypomnij sobie, że kiedyś regenerowało się amortyzatory. Teraz ze
>> świecą
>> szukać takiego specjalisty.
>
> Tego mi nikt nie proponował. Nie znam sprawy. Teraz nie robią bo
> niebezpieczne i brak chętnych czy może amorki potaniały lub ludzie się
> wzbogacili i nie warto?
Amorki potaniały, robocizna zdrożała, są nierozbieralne - zaprasowywane.
>
>>> Nie mógł. I dlatego nie ma znaczenia czy to jego 1 czy 1001 musiał
>>> zapłacić frycowe. A gdyby przyjął taktykę: w XXX jeszcze nie wymieniałem
>>> więc z ciekawości wpisze w googla bo może tam czyhają jakieś miny to by
>>> się wszystko odbyło szybko, łatwo i przyjemnie.
>
>> Każdy popełnia błędy. Ważne, że zapłacił za pompę.
>
> Z tym nigdy nie miałem problemu - czasem jakiś mechanik był nieterminowy
> ale jak coś było nie tak to każdy gratis po sobie naprawiał.
Bywają przypadki, że mechanik obciąża klienta naprawą zepsutego przez siebie
elementu. Znam przypadek naprawy samochodu jak w programie Usterka - jedno
naprawili, dwie inne rzeczy zepsuli. Dalsze ich naprawy potęgowały kolejne
zniszczenia w samochodzie.
>
>>> Nie mówię klientowi dzwoń pan po sieciowca który to panu robił niech
>>> naprawia. Nie mówię ja jestem od softu wy mieliście zapewnić działająca
>>> sieć. Bo jak tak mu powiem to stracę klienta. I ja go rozumiem! On nie
>>> musi się na wszystkim znać więc aby coś osiągnąć to nasza relacja musi
>>> się
>>> opierać na zaufaniu.
>
>> Czy sam piszesz ten soft czy tylko wdrażasz?
>
> Wdrażam. Teoretycznie mam przyjechać zainstalować i skonfigurować system.
> W praktyce bywa i tak że na miejscu jest goły komputer i płytka z
> windowsem, albo odwrotnie pełen komputer i brak miejsca na dysku.
> Codziennością są błędy w konfiguracji sieci sprawiające że poszczególne
> komputery się nie widzą, albo brak jakiejś licencji. Teoretycznie to nie
> mój problem tylko klienta mógłbym skasować za przyjazd i powiedzieć że
> wrócę jak będzie miał przygotowane stanowisko zgodnie z wytycznymi jakie
> otrzymał. W praktyce mimo, że racja jest po mojej stronie straciłbym wtedy
> klienta bo by to odebrał osobiście. A klienci wracają. A to po licencję na
> kolejne stanowisko a to po upgrade.
Kasujesz klienta za całą swoją pracę czy nic nie doliczasz do ustalonych
kosztów wdrożenia?
Jakby komputer się wieszał, to sprawdzałbyś co z czym się gryzie czy
postawił nową maszynę?
Podejrzewając uszkodzenie kabla sieciowego (skrętki), kombinowałbyś jak
puścić transmisję na dwóch parach czy sam ją wymienił?
W sumie to dziwne, że firmy pozwalają Ci grzebać w komputerach. Dostajesz
hasła Administratora do komputerów i routerów?
Ja działając w innej branży, natrafiałem na mur związany z podziałem
kompetencji. Nic nie mogłem zrobić w komputerze bez uzasadnienia i zgody
działu IT klienta.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera