    From: Mruk <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Masz firmowe auto. Podatek
    Date: Mon, 27 Feb 2012 08:23:40 +0100

    W dniu 2012-02-26 23:42, J.F. pisze:

    > No ale wlasnie o to chodzi ze jemu placa i od tego podatki, a u nas
    > darowizna nieopodatkowana :-)

    bo u nas jest trochę inna mentalność. Mam wrażenie, że nasz fiskus jest
    bardzo pazerny. Za bardzo. Do tego ludzie (w tym firmy) są dość biedni (
    jak już porównujesz nasz do zachodnich niemiec).

    Dlatego obrona przed podatkami, ZUSami i innymi opłatami za darmowe
    świadczenia, darowizny i takie tam.

    Jak słyszę, że muszę zapłacić ZUS za udział w firmowej wigilii to mi się
    scyzoryk w kieszeni otwiera.

    Nie ważne czy podatnik zapłaci daninę w formie podatku czy np. opłaty za
    abonament radiowo telewizyjny. I tak nie będzie miał pieniędzy, które by
    wydał. Firma by zainwestowała, osoba fizyczna kupiłaby jakieś dobra
    (materiały, produkty, usługi). Dodatkowe pieniądze na rynku !

    A Ci pazerni urzędnicy chcą złupić i tak biednych ludzi.