eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMały, hermetyczny przepust na wysokie ciśnienieRe: Mały, hermetyczny przepust na wysokie ciśnienie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: John Smith <d...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mały, hermetyczny przepust na wysokie ciśnienie
    Date: Mon, 30 Jul 2012 18:12:27 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <jv6boj$75f$1@node2.news.atman.pl>
    References: <p...@n...chmurka.net> <jum12q$au6$1@node1.news.atman.pl>
    <p...@n...chmurka.net> <juocuq$a72$1@node2.news.atman.pl>
    <p...@n...chmurka.net>
    Reply-To: d...@b...pl
    NNTP-Posting-Host: 116.28.rev.vline.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1343664723 7343 217.76.116.28 (30 Jul 2012 16:12:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Jul 2012 16:12:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
    In-Reply-To: <p...@n...chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:634582
    [ ukryj nagłówki ]

    > Przeprowadziłem test i nie jest dobrze :) silnik ma ogromną bezwładność
    > termiczną - aż się zdziwiłem. Przykręciłem tam TC74 i mierzy, ale z dużym
    > opóźnieniem - jak silnik jest już gotowy do pracy i wkręca się na obroty
    > (zimny się nie wkręca), to czujnik nadal pokazuje temperaturę otoczenia.
    Tak bywa, gdy czujnik jest za daleko od źródła ciepła.

    > Cylindry są gorące a reszta silnika zimna - a nie chcę przykręcać czujnika
    > do cylindrów, bo z kolei może być za wysoka temperatura...
    Może to nie jest zły pomysł, to cylindry spalając mieszankę wytwarzają
    ciepło. Pomiar przy cylindrach mógłby być bardziej wiarygodny niż oleju,
    tym bardziej, że piszesz już o pomiarach czujnikiem PT100.


    > Chodzi mi o temperaturę oleju :)
    Jeśli tak, to się bawimy dalej. :)


    > Wymyśliłem, że kupię PT100 w osłonie i z przewodami odpornymi na wysoką
    > temperaturę, wywiercę w korku otwory na przewody (i na coś, co usztywni
    > PT100, żeby nie latał podczas jazdy) i zaleję przejście masą epoksydową.
    > To powinno wystarczyć?
    Jak pisali wcześniej Koledzy, pod korkiem nie powinno być ciśnienia, co
    ułatwia sprawę,
    chociaż, nie raz widziałem korek pobrudzony olejem.
    Każdy klej może "erodować" z czasem pod wpływem substancji chemicznych,
    z olejami nie mam doświadczenia, ale doradzę Ci zastosowanie dwóch
    warstw, epoksydu jako warstwy uszczelniającej i dodatkowo warstwę
    osłonową epoksydu. Jaką? Sam musisz dobrać substancję odporną na olej.
    Całość tak zabezpiecz, aby w czasie jazdy i niespodziewanego
    rozszczelnienia, nic się nie stało.
    Ale polecałbym umieszczenie PT100 przy cylindrach.
    K.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 31.07.12 10:01 WS

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: