-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: John Smith <d...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Mały, hermetyczny przepust na wysokie ciśnienie
Date: Mon, 30 Jul 2012 18:12:27 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 32
Message-ID: <jv6boj$75f$1@node2.news.atman.pl>
References: <p...@n...chmurka.net> <jum12q$au6$1@node1.news.atman.pl>
<p...@n...chmurka.net> <juocuq$a72$1@node2.news.atman.pl>
<p...@n...chmurka.net>
Reply-To: d...@b...pl
NNTP-Posting-Host: 116.28.rev.vline.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1343664723 7343 217.76.116.28 (30 Jul 2012 16:12:03 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Jul 2012 16:12:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
In-Reply-To: <p...@n...chmurka.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:634582
[ ukryj nagłówki ]> Przeprowadziłem test i nie jest dobrze :) silnik ma ogromną bezwładność
> termiczną - aż się zdziwiłem. Przykręciłem tam TC74 i mierzy, ale z dużym
> opóźnieniem - jak silnik jest już gotowy do pracy i wkręca się na obroty
> (zimny się nie wkręca), to czujnik nadal pokazuje temperaturę otoczenia.
Tak bywa, gdy czujnik jest za daleko od źródła ciepła.
> Cylindry są gorące a reszta silnika zimna - a nie chcę przykręcać czujnika
> do cylindrów, bo z kolei może być za wysoka temperatura...
Może to nie jest zły pomysł, to cylindry spalając mieszankę wytwarzają
ciepło. Pomiar przy cylindrach mógłby być bardziej wiarygodny niż oleju,
tym bardziej, że piszesz już o pomiarach czujnikiem PT100.
> Chodzi mi o temperaturę oleju :)
Jeśli tak, to się bawimy dalej. :)
> Wymyśliłem, że kupię PT100 w osłonie i z przewodami odpornymi na wysoką
> temperaturę, wywiercę w korku otwory na przewody (i na coś, co usztywni
> PT100, żeby nie latał podczas jazdy) i zaleję przejście masą epoksydową.
> To powinno wystarczyć?
Jak pisali wcześniej Koledzy, pod korkiem nie powinno być ciśnienia, co
ułatwia sprawę,
chociaż, nie raz widziałem korek pobrudzony olejem.
Każdy klej może "erodować" z czasem pod wpływem substancji chemicznych,
z olejami nie mam doświadczenia, ale doradzę Ci zastosowanie dwóch
warstw, epoksydu jako warstwy uszczelniającej i dodatkowo warstwę
osłonową epoksydu. Jaką? Sam musisz dobrać substancję odporną na olej.
Całość tak zabezpiecz, aby w czasie jazdy i niespodziewanego
rozszczelnienia, nic się nie stało.
Ale polecałbym umieszczenie PT100 przy cylindrach.
K.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.07.12 10:01 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8080
- Portowanie CP/M
- radyjko
- Re: Basen i chłodzenie w w wentylacji mechanicznej
- Akumulatory VRLA
- ładowarka zmarła
- Podstawa bezpiecznikowa jako rozłącznik DC
- Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
- nawigacja satelitarna
- SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- Głośnik piezoelektryczny
- Mala autonomiczna kamera monitoringu
- czas na emeryturę i EB
- Generowanie sumy kontrolnej z fragmentu pliku bin
- Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=