eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMały, hermetyczny przepust na wysokie ciśnienieRe: Mały, hermetyczny przepust na wysokie ciśnienie
  • Data: 2012-07-30 15:50:46
    Temat: Re: Mały, hermetyczny przepust na wysokie ciśnienie
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    John Smith <d...@b...pl> wrote:

    >> To wszystko jest tak zaprojektowane, że jest chłodzone w czasie jazdy.
    >> Boję się że przez to będą przekłamania. Chcę to zrobić raz a dobrze :)
    >
    > Metoda którą Ci zaproponowałem jest właśnie "raz *i* dobrze".

    Przeprowadziłem test i nie jest dobrze :) silnik ma ogromną bezwładność
    termiczną - aż się zdziwiłem. Przykręciłem tam TC74 i mierzy, ale z dużym
    opóźnieniem - jak silnik jest już gotowy do pracy i wkręca się na obroty
    (zimny się nie wkręca), to czujnik nadal pokazuje temperaturę otoczenia.
    Cylindry są gorące a reszta silnika zimna - a nie chcę przykręcać czujnika
    do cylindrów, bo z kolei może być za wysoka temperatura...

    Chodzi mi o temperaturę oleju :)

    > Uszczelnianie czujników pod ciśnieniem w warunkach substancji aktywnych
    > chemicznie nie jest sprawą prostą, właśnie ze względu na utratę
    > szczelności w najmniej oczekiwanym momencie.

    Wymyśliłem, że kupię PT100 w osłonie i z przewodami odpornymi na wysoką
    temperaturę, wywiercę w korku otwory na przewody (i na coś, co usztywni
    PT100, żeby nie latał podczas jazdy) i zaleję przejście masą epoksydową.
    To powinno wystarczyć?

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: