  • Data: 2017-06-08 15:41:46
    Temat: Re: Maluch kosztował 20 pensji
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-08 o 12:34, J.F. pisze:

    > Ale to ratowanie w ostatnich czasach chyba na tyle male, ze obywatele
    > nie musza mocno narzekac.

    Nie twierdze że muszą, twierdzę że narzekają.

    > Chyba w NRD.

    Tam w pierwszej kolejności.

    > Sprzedawali ... w ilosciach niewielkich.

    Ale sprzedawali i wypadało by porównać.
    Warczyburga też jeszcze w latach osiemdziesiątych sprzedawali.
    I teraz wolisz małego trabanta, pakownego warczyburga z opcją
    zgubienia bagażnika czy malucha ?

    > Silnik syreny wytrzymywal ~60 kkm.

    Jak dobrze poszło, a jak poszło źle bo się spieszyłeś i zapomniałeś
    o miksolu to do tankowania.

    > Jesli tyle jezdzilesz rocznie, to i malucha zajezdzilbys w 2-3 lata.
    > O ile mialbys drukarnie kartek

    Nie zawsze były kartki. Ale zawsze je można było kupić. :-)

    > Potraktuj ten remont jak wymiane rozrzadu, ot, czesc eksploatacyjna :-)

    W dwusuwie wymiana rozrządu ? :-))))))

    > Czyli zaleta malucha bylo to, ze to takie g* bylo, ze sie nie dalo duzo
    > wyeksportowac :-)

    To była jedna z zalet, wywieźli tylko co trzeciego a nie co drugiego
    jak w przypadku dużego fiata.