eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMale, tanie dziesięcioletnie › Re: Male, tanie dziesięcioletnie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Franc " <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Male, tanie dziesięcioletnie
    Date: Thu, 7 Jan 2010 20:32:50 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <hi5gdi$r5q$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hi5anl$ktr$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hi5e6u$h7l$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1262896370 27834 172.20.26.238 (7 Jan 2010 20:32:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jan 2010 20:32:50 +0000 (UTC)
    X-User: czolk
    X-Forwarded-For: 188.33.183.122
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2245300
    [ ukryj nagłówki ]

    Dokładnie tak: Twingo (zwane Żabą) jest najlepsze w klasie małych samochodów.
    Jest wygodne, pakowne, mało pali i jest mało awaryjne. Mi sprężyny przy
    kolumnach McP nie pękały i nic nie słyszałem, żeby miały pękać. Sprzęgło
    jeszcze żyje - stan licznika ~150KKm. Jedyne co to musiałem kolektor dolotowy
    i obudowę filtra powietrza wymienić bo połamała się od strzałów gazu.
    Ale parę spraw muszę sprecyzować:
    Do 1997 roku był dostępny tylko silnik C3G o poj. 1234cm3 czy coś takiego, 8V,
    55KM, monowtrysk, łańcuch rozrządu, metalowy kolektor. Został całkowicie
    wycofany po faceliftingu w 1999.
    Od 1997 roku, równolegle był oferowany silnik D7F: 1149cm3, 8V, 60KM,
    wielowtrysk, pasek rozrządu, plastikowy kolektor oznaczany również 1.1. Od
    1999 (facelift) do 2001 był jedynym silnikiem oferowanym w Twingo. Jest
    zresztą w ofercie do dziś (w nowym twingo). Montują go też do
    Clio/Thalia/Kangur gdzie oznaczany jest jako 1.2.
    W 2001 roku dodano do palety silnik D4F: 1149cm3, 16V, 75KM, wielowtrysk,
    pasek, plastikowy kolektor.
    Wyposażenie:
    do 1999 poduszki w opcji, zdarzały się wersje nawet z 2, klima, wspomaganie,
    ABS w opcji.
    od 1999 na rynek BRP poduszka kierowcy w serii, reszta w opcjach, na rynki
    europejskie 2 poduszki w serii, boczne w opcji, w lepszych wersjach w serii.
    wspomaganie, ABS w opcjach /serii zależności od wersji, klima w opcjach.
    od 2001 (drugi FL) z poduszkami jak wyżej, ale klima dostępna tylko z
    silnikiem D4F.
    TKP nie poleca wersji ze zrobotyzowaną skrzynią biegów /automatycznym sprzęgłem.
    Ogólnie zapraszam na http://www.forum.twingo.pl
    Pzdrw
    Franc "Rowery Poziome Rule"
    --

    IMK P7 SWB ASS w trakcie zabudowy
    granatowa Żaba z D7F i LPG "TKP Edition"
    zielona Xantai kombi z 2.0HDi

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: