  • Data: 2010-01-07 22:44:12
    Temat: Re: Male, tanie dziesięcioletnie
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Yogi(n) wrote:

    > Bez poduchy odpada, niestety. I za kanciaste, jak znam gust mojej
    > żonki ;-) Ale dzięki za radę, może picanto?

    Tez dobre mogłoby być, ale czy są takie tanie to nie wiem, bo one w miarę
    nowe są :)
    Generalnie warto rozgladac sie wsród koreańskich aut, mam w rodzinie
    wypróbowane, że są niezłe i tanie. Ja, zaczynająca od Hondy Civic,
    przesiadłam się do Pride i trochę mnie denerwowało to, że siedzenia tak na
    mnie nie pasują jak w Hondzie - ale ogólnie bardzo bylam zadowolona, nic nie
    musiałam robić, niemąż miał od nowości Nubirę i też wytrzymała prawie 300
    tys km i niedużo jej było, a w tej chwili Kia się wyżarła jeszcze bardziej
    :) Jedynym minusem i w japończykach i koreańczykach są słabsze blachy. No i
    nie wszystkim się podoba :)

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny