  • Data: 2010-01-07 22:28:34
    Temat: Re: Male, tanie dziesięcioletnie
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > , ale poduszka/poduszki obowiązkowo.
    >
    > Myślałem o seicento i matizie,

    Skoro napisales o poduchach, to rozumiem, ze zalezy Ci na
    bezpieczenstwie i zony nie chcesz sie pozbyc, a zatem:
    http://www.euroncap.com/tests/fiat/seicento.aspx
    http://www.euroncap.com/carsearch.aspx?q=matiz
    Tak, wiem, NCAP niemiarodajne, auta pod testy robione itp. Fajnie, tylko
    jednak te testy o czyms swiadcza. Chocby nie wiem jak sie napinac, to
    praw fizyki sie nie oszuka, maly samochod = nie ma sie co giac, wazne
    zeby sie giela kabina w ostatniej kolejnosci i tylko na to mozna liczyc.
    Taki yaris jednak te pare gwiazdek ma, proponowane tu polo rowniez,
    punto - zalezy z ktorego roku:
    http://www.euroncap.com/carsearch.aspx?q=punto
    podobnie clio:
    http://www.euroncap.com/carsearch.aspx?q=clio
    Nawet twingo poprawili, bo na poczatku produkcji to pamietam, ze byla
    masakra (ze wstydu nie dali tych rocznikow na www;-)). Reszta rzeczy
    jest juz sprawa drugorzedna, kwestia gustu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa