  • Data: 2010-01-07 21:43:10
    Temat: Re: Male, tanie dziesięcioletnie
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak w temacie - co małego, taniego w eksploatacji na miasto dla niedużej
    > kobiety?
    > Chce zrobić żonie prezent - coś w granicach 6-8 tysięcy. Żeby jeździło,
    > nie miało wiru w baku, tanie (relatywnie do wartości pojazdu) części. Po
    > złożeniu siedzenia tylnego powinno stać się stosunkowo pojemne.
    > Wyposażenie dodatkowe nieistotne, wskazana wszakże byłaby mozliwość
    > zainstalowania klimy, ale poduszka/poduszki obowiązkowo.

    Oglądając ostatnio auta, zauważyłem duży spadek cen w samochodach
    poflotowych. Np. 4-letniego Fiata Pandę da się kupić za około 9 tysięcy.
    Podobne ceny można trafić za 6-7-letnie Corsy, 206-tki, Clio. Jak dobrze
    poszukać, można nawet znaleźć samochód z LPG i przekonującą książką
    serwisową.
    Wada (z punktu widzenia żony :P) jest taka, że najczęściej są to auta białe,
    potem srebrne, a rzadko w jakimś kolorze.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży