  • Data: 2010-01-07 22:14:59
    Temat: Re: Male, tanie dziesięcioletnie
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Yogi(n) wrote:
    > Jak w temacie - co małego, taniego w eksploatacji na miasto dla
    > niedużej kobiety?
    > czerwone, żółte lub
    > niebieskie, odpadają czarne, białe i srebrne, różowe, seledynowe itd
    > ;-)

    Moze to glupio zabrzmi, poniewaz po 2 latach sprzedalam swoje cudo, ale Kia
    Pride - mala, tania w eksploatacji (bo czesci prawie nie sa potrzebne),
    silnik 1,3 a spalanie pomiedzy 5,00 a 6.00 litra na setke - zaleznie od
    tego, czy cykl miejski czy nie :) I bardzo czesto wystepuje w slicznym
    szafirowym kolorze. No i cena - 10 latek kosztuje (srednio) 3000 zl, wiec
    jak poszukac mlodszych to i duzo mlodsze bedzie w cenie dla Ciebie do
    przyjęcia - niestety, nie ma poduszek,ale za to prawie kazdy model ma
    elektryczne szyby :) no i w miare pojemny (szczegolnie w porownaniu z moją
    Suzi Jimny, ktora nie posiada bagaznika :) )
    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny