    From: WildS <f...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Malbork-Hannover
    Date: Sun, 29 Jul 2012 20:19:53 +0200 (CEST)

    On 2012-07-29, Tata <k...@k...net.pl> wrote:
    > Co sądzicie o trasie: Malbork, Gniew, Nowe, Bydgoszcz, Szubin,
    > Wągrowiec, Oborniki, Szamotuły, Pniewy, Świebodzin, Torzym, Słubice?
    > Jadę za dnia, są tam jakieś poważniejsze utrudnienia? Targeo pokazuje
    > tylko roboty w Świebodzinie.
    > Dzięki za pomoc WildS.

    Szamotuły - Lipnica (187 do dw 306) jest jeszcze zdaje sie ciągle w
    remoncie i to jedno wielkie wahadło. Dawno tamtedy nie jechalem bo
    wstawili tam zakaz 12t z okazji remontu tego mostku za Szamotułami.

    Wczesniej tamtedy jezdzilem i to dobra trasa poza odcinkami kolo
    wągrowaca i za szamotułami - fatalna nawierzchnia.

    Jestem z Torunia i jakis czas jezdzilem sobie na Bydgoszcz, Szubin,
    Szamotuły, Oborniki, Pniewy. Teraz zmieniłem na Inowrocław -> Gniezno ->
    [S5, A2, S11] (obwodnica poznania otwarta na euro), 92 -> Pniewy ->
    Swiebodzin- > Słubice.

    Osobiscie preferuje tą od 10_> Wałcz -> 22 Gorzów bo potem musialem sie
    przebijac 134 do Rzepina na tankowanie i dalej do Słubic.
    Ale jak ktos leci na Kostrzyń albo bezposrednio na słubic to 134 do Ośna
    i dalej 137 do Słubic to dobra droga.

    W Świebodzinie te roboty nie powodują utrudnien ruchu. Jest
    ograaniczenie do 50, fotoradar i zwezka na budowie wiaduktu na S3.
    Jedyne "utrudnienie" to takie, że na 92 od Nowego tomyśla jezdzi sie
    80-90 km/h za tirami ;) aczkolwiek to juz nie takie tłok jak przed
    wybudowaniem A2.

    --
    WildS