  • 1. Data: 2012-07-27 19:50:35
    Temat: Malbork-Hannover
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Jaką trasę w Polce wybrać (samochód osobowy do 3,5 tony)? S6
    Gdańsk-Kołbaskowo czy 22? Chcę ominąć "autostrady" płatne. Na 22 od
    Wałcza do Gorzowa Wielkopolskiego droga jest obs...ypana fotoradarami w
    miasteczkach, wioskach i osadach, ciągle światła, przejścia, wysepki,
    ronda i ograniczenia do 40 km/godz. Po wyjechaniu z osady, 20 metrów po
    znaku D-43 ograniczenie do 50-70 km/godz, pełno zakazów wyprzedzania i
    jest to zarzynanie silnika i turba. Może zaproponujecie inną dogodną trasę?

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2012-07-27 21:47:04
    Temat: Re: Malbork-Hannover
    Od: "Docent Zylber" <D...@P...edu.com>

    >Gdańsk-Kołbaskowo czy 22? Chcę ominąć "autostrady" płatne. Na 22 od

    bo? bo so szybkie i bezpieczne?

    Docent

  • 3. Data: 2012-07-27 22:34:37
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-07-27, Tata <k...@k...net.pl> wrote:
> [...]
    > jest to zarzynanie silnika i turba. Może zaproponujecie inną dogodną trasę?

    z CB raczej bym jechal 22. Wiekszosc zaladowanych fotek i smietniki są
    na odcinku ze Stargardu do Wałcza. Na pomorskim kawalku 6 tez sa
    smietniki i radary. Z miesiac czy dwa tamtedy nie jechalem ale odcinek
    Wałcz-Gorzów jest znacznie szybszy niż Stargard - Wałcz.

    6 jest dalej o ponad 50km no i odcinek 91 od 22 do s6 do najszybszych
    nie należy.

    Możesz ominąć najgorzy kawalek 22 jadac 91 na Świecie -> 5 Bydgoszcz
    -> 10 Wałcz -> 22 Gorzów.

    --
    WildS

  • 4. Data: 2012-07-29 17:51:24
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Co sądzicie o trasie: Malbork, Gniew, Nowe, Bydgoszcz, Szubin,
    Wągrowiec, Oborniki, Szamotuły, Pniewy, Świebodzin, Torzym, Słubice?
    Jadę za dnia, są tam jakieś poważniejsze utrudnienia? Targeo pokazuje
    tylko roboty w Świebodzinie.
    Dzięki za pomoc WildS.

  • 5. Data: 2012-07-29 20:19:53
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-07-29, Tata <k...@k...net.pl> wrote:
> [...]
    > Wągrowiec, Oborniki, Szamotuły, Pniewy, Świebodzin, Torzym, Słubice?
    > Jadę za dnia, są tam jakieś poważniejsze utrudnienia? Targeo pokazuje

    Szamotuły - Lipnica (187 do dw 306) jest jeszcze zdaje sie ciągle w
    remoncie i to jedno wielkie wahadło. Dawno tamtedy nie jechalem bo
    wstawili tam zakaz 12t z okazji remontu tego mostku za Szamotułami.

    Wczesniej tamtedy jezdzilem i to dobra trasa poza odcinkami kolo
    wągrowaca i za szamotułami - fatalna nawierzchnia.

    Jestem z Torunia i jakis czas jezdzilem sobie na Bydgoszcz, Szubin,
    Szamotuły, Oborniki, Pniewy. Teraz zmieniłem na Inowrocław -> Gniezno ->
    [S5, A2, S11] (obwodnica poznania otwarta na euro), 92 -> Pniewy ->
    Swiebodzin- > Słubice.

    Osobiscie preferuje tą od 10_> Wałcz -> 22 Gorzów bo potem musialem sie
    przebijac 134 do Rzepina na tankowanie i dalej do Słubic.
    Ale jak ktos leci na Kostrzyń albo bezposrednio na słubic to 134 do Ośna
    i dalej 137 do Słubic to dobra droga.

    W Świebodzinie te roboty nie powodują utrudnien ruchu. Jest
    ograaniczenie do 50, fotoradar i zwezka na budowie wiaduktu na S3.
    Jedyne "utrudnienie" to takie, że na 92 od Nowego tomyśla jezdzi sie
    80-90 km/h za tirami ;) aczkolwiek to juz nie takie tłok jak przed
    wybudowaniem A2.

    --
    WildS

  • 6. Data: 2012-07-29 21:17:44
    Od: kapec <k...@o...pl>

    On 29 Lip, 17:51, Tata <k...@k...net.pl> wrote:
    > Co sądzicie o trasie: Malbork, Gniew, Nowe, Bydgoszcz, Szubin,
    > Wągrowiec, Oborniki, Szamotuły, Pniewy, Świebodzin, Torzym, Słubice?

    Z Pniew jedz na Skwierzyne, pozniej na Kostrzyn i odbij na Osno
    Lubuskie. Wyjedziesz w Slubicach, po prawej masz tania stacje Lukoila,
    coby kociol paliwem napelnic. Ze Skwierzyny do Slubic masz dlugie
    proste i pusta droge, mozna troche podgonic.