  • Data: 2010-06-25 08:25:07
    Temat: Re: Magnetyzer elektroniczny do wody
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcą mi wcisnąć taki cud techniki ale po przeczytaniu dochodzę do wniosku,
    > że to może być zwykłe oszustwo.
    > http://www.instalacjebudowlane.pl/4135-25-1195.htm
    >
    > Nie wiem jak działają takie magnetyzery ale co może zdziałać kilka watów
    > wobec ton wody?

    wiesz, fabrycznie magnetyzery (zwykłe - nie cyfrowe ;-) ) montuje np
    Vaillant w swoich kotłach więc ich działanie pozostaje bezsprzeczne ale
    na... zapobieganie odkładania się kamienia kotłowego co ma miejsce OIDP przy
    podgrzewaniu wody powyżej 60st C,
    nie wiem do czego to ma być zastosowane, myślę że warto założyć magnetyzer
    zwykły - ceny coś bodaj 100, 200zł? z tym że ich wielkość dobiera się bodaj
    na wielkość przepływu,

    brat