  • Data: 2010-06-25 14:02:13
    Temat: Re: Magnetyzer elektroniczny do wody
    Od: Gregorius <n...@m...adresu.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-25 02:08, Michoo pisze:

    > Magnetyzer to mały pikuś. TO jest już straszne:
    > http://mlodyfizyk.blox.pl/2007/07/Badanie-Oberonem.h
    tml (zwłaszcza film...)
    > http://oberon1.wizytowka.pl/ (Lek. med. - p.* szarlatanka)

    Miałem okazję się tym kiedyś pobawić a właściwie naprawiać :) W czasach
    gdy na kompach królowało win98 a wchodziło milenium zgłosili się tacy
    specjaliści, że im oberon nie działa i trzeba coś z tym zrobić. Finalnie
    okazało się że mieli nowego lapka z milenium a program był na tyle
    skandalicznie napisany, że na nowym sysie nie działał. Wtedy miałem
    okazję poznać ten cud techniki działający jeszcze po RS232 - prosty
    tester pokazuj pokazujący aktywność portu nigdy nie zapalił diód
    odpowiedzialnych za wysyłanie danych do komputera. Jedynym zadanie tego
    urządzenia było generowanie jakichś pisków (pacjent dostawał słuchawki
    na głowę) i służenie dziurą do wtyknięcia końcówek "elektrod" - swoją
    drogą że nie wpadli na pomysł elektród bezprzewodowych - było by jeszcze
    bardziej profi i magicznie :). Za to trójkąciki nie były generowane moim
    zdaniem tak całkiem losowo - przed "badaniem" był robiony bardzo solidny
    (na ile okiem laika mogłem to oczywiście ocenić) wywiad z pacjentem -
    bardzo prawdopodobne że właśnie te odpowiedzi służyły do postawienia
    diagnozy.

    --
    Gregorius