    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Magister Inżynier elektronik
    Date: Sat, 20 Apr 2013 17:15:56 +0200
    <kkmcic$rlf$1@mx1.internetia.pl> <kkmmqg$7m0$1@speranza.aioe.org>
    <kkmo9q$21j$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <kko4or$gej$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <516fbcf1$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkoku6$bjf$1@speranza.aioe.org> <kkrncu$1oa$1@news.vectranet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <kksetl$fcm$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5171ceb4$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <51728cc8$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    > W takim razie opowiem jak to się skończyło. Chcieli, to im zapuściłem
    > to całe MTR. No i wyszło przy okazji, że ich router gubi pakiety.
    > W takim razie ja im bach, reklamacja, bo jak gubi, to jest awaria,
    > a jak jest awaria, to brać mi się zaraz do naprawy (może przy okazji
    > rozrtajbujecie ten tandetnie zablindowany port 25) a do tego jeszcze
    > korektę faktury za niedziałanie. Pogłówkowali chwilę i piszą, że
    > straty pakietów są rzeczą normalną, nie świadczą o awarii i nie mogą
    > być podstawą do złożenia reklamacji. Na pytanie, po jakiego grzyba
> [...]

    A na jakim poziomie miałeś straty? Bo to tak... dziwnie brzmi. Straty są
    normalne od razu na wejściu? Ja mam łącze Netii i TP - Zero strat na
    wyjściu. i nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek miał więcej poza
    awariami, ale wtedy było 100%. A łącze do Netii jest określone jako max
    tego, co się da (faktycznie jakoś koło 15M i może się wahać, ale ja mam
    po kablu jakieś 300m do centrali, więc może to ma jakieś znaczenie).

    Pozdrawiam

    DD