  • Data: 2013-04-20 21:26:27
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 20 Apr 2013 19:08:57 +0200, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):
    > Nie. Tu chodzi o całokształt -poczynając od instrumentacji utworu
    > wszystko było podporządkowane ograniczonemu pasmu transmisji AM.
    > Realizacja dźwięku to znacznie dalszy etap.

    Mowisz ? Sens to ma, ale zeby ci artysci dali sie tym inzynierom
    wtloczyc w jakies waskie ramki ... to cos mi sie nie chce wierzyc :-)

    No ale zaraz ... Wielka orkiestra symfoniczna PR to miala jakis inny
    sklad niz przecietna filharmonia ?

    A tak od drugiej strony - te klasyczne instrumenty o nie maja pasma
    naturalnie, moze nie tyle obcietego, co juz niewielka moca wystajacego
    ponad 4.5kHz ? Bo przeciez muzyczka w radiu od dawna byla, jakby bylo
    potrzebne wiecej, to by zrobili wiecej :-)

    J,