  • Data: 2015-09-26 21:06:20
    Temat: Re: MC10198
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-26 o 17:05, t...@h...com pisze:

    > Twoja teza jest trafna, wrecz gienialna. Ja sie na niczym nie znam, o
    > elektryce, nie piszac juz o optoelektronice, nie mam zielonego pojecia
    Jakbyś miał to swoimi "genialnymi" pomysłami nie męczyłbyś grupy, oto
    dowód tezy którą wcześnie postawiłem.

    > i dlatego zwrocilem sie tu do Fachowcow aby mi w rozwiazaniu problemu pomogli.
    > Pisalem tez, ze moj post nalezy traktowac jako forme zlecenia zlozenia ukladziku,

    ktory inteligentny elektronik z latwoscia potrafi zaprojektowac i ew.
    prototyp wykonac.

    > Moze Ty sie podejmiesz?
    A stać cię na to? wątpię. Abstrahując od sensowności tych badań.

    > Uwagi, pouczenia, oceny i informacje typu ja wiem jak to sie robi tyle, ze sam
    > nie moge, czy podobne, zachowaj dla siebie.
    Jaaasne nie dość żeś b... to jeszcze innych pouczasz?

    > Takie pisanie kojarzy mi sie zaraz z ochraniarzami haremow, ktorzy tez bardzo
    > dobrze wiedza jak 'to' sie robi tyle, ze sami nie potrafia:)
    O sobie piszesz? jak tam twoje tornada i inne twoje "wynalazki"?
    zrobiłeś cos czy nadal dupę trujesz po forach.

    --
    Pozdr

    Janusz_K