    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Date: Thu, 18 Feb 2010 11:10:26 +0100
    <hkm9p5$94t$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkmbt7$8a$1@inews.gazeta.pl>
    <hkmi30$gmt$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkps26$sig$3@inews.gazeta.pl>
    <hkq2gd$gsh$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkskfe$gnj$1@inews.gazeta.pl>
    <1ovt0nzt86c10.1hhiebi18xvue$.dlg@40tude.net>
    <hku6t7$fqe$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <hkvnl4$b5d$1@inews.gazeta.pl>
    <19jo22vf90pyt.1rftcj6uiak85$.dlg@40tude.net>
    <hl9jhj$god$1@inews.gazeta.pl>
    <1taaj2rkv3a3t$.nn0xoh3l7zmc.dlg@40tude.net>
    <hl9rr9$mau$1@inews.gazeta.pl>
    <1rho5f5myc10h$.ruxavn67k4eu.dlg@40tude.net>
    <hla980$lf$1@inews.gazeta.pl>
    <12dsi3ziars4h$.288sourk5avw$.dlg@40tude.net>
    <hli25a$jn3$1@inews.gazeta.pl> <g...@4...net>
    <hlj054$931$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 10:09:56 +0100, de Fresz napisał(a):

    > Faktycznie, lepiej robić to co wszyscy inni.

    Faktycznie, coś jest nie tak z tym kołem, wszyscy mają takie... okrągłe.

    > Tylko zupełnym przypadkiem
    > zazwyczaj to z Apple rżną inne firmy, a nie na odwrót, ale to pewnie
    > dlatego, że za wszelką cenę chcą splajtować produkując niesprzedawalne
    > gnioty.

    Apple potrafiło wypromować niejedno urządzenie, opierając się prawie
    wyłącznie na magii nagryzionego jabłka na obudowie.

    > Napisz 2 zdania na Wacomie i opowiedz jakie to było fantastyczne doświadczenie.

    Czego nie zrozumiałeś w tym co napisałem? Gdzie dośpiewałeś sobie, że
    urządzenia Wacoma służą do pisania? Podałem je jako urządzenia dotykowe
    prezentujące PRAWDZIWĄ PRECYZJĘ, która dla ekranów stosowanych we
    wszelkiego rodzaju dotykowcach jest póki co nieosiągalna.

    Przypominam, że do pisania mam klawiaturę. Ale ja nie zamierzam na siłę
    robić kwadratowego koła...

    > Pewnie nie wiesz, ale na świecie jest całkiem spora grupa ludzi, którzy
    > używają więcej niż jednego języka. I pod względem używania koślawego
    > układu szumnie zwanego "programistą" to Polska jest światowym
    > dziwadłem, bo w większości krajów ludzie używają natywnych dla swojego
    > języka obłożeń.

    To tak jak z argumentem o MMSach w iPodzie. Przecież niewiele osób to
    potrzebuje, czyż nie?

    Zresztą argument jako taki ciekawy, tylko nie pasuje to lansowanych tu tez,
    jakoby urządzenie typu iPad w zasadzie służyło do odbierania treści, a do
    pisania to rzadko i na krótko.

    Akurat w kwestii zmiennych układów klawiatury, to jak kto musi to sobie
    taką kupi: http://www.artlebedev.com/everything/optimus/

    > A ile czasu próbowałeś używać klawiatury znajdującej się na jednej
    > powierzchni z ekranem, w dość niedużej odległości?

    Jeśli liczy się tu iphone to wystarczająco długo.

    > No to takie kup i nie marudź. Tylko nie bardzo rozumiem ten zapał w
    > przekonywaniu innych, że jeśli są skłonni wybrać inaczej, to odrazu
    > oznacza, że są idiotami bez pojęcia...

    A skąd ten zapał, żeby przekonywać o doskonałości rozwiązania, którego nikt
    tu nie miał w ręku?

    > Będą człekiem posiadającym w moim przekonaniu średniej wielkości dłonie
    > (rozmiar rękawiczek L lub 10), od bardzo dawna nie byłem w stanie
    > używać żadnego z moich telefonów w rękawiczkach.

    > Tak, specjalnie dla tych, którzy nie widzieli, nie dotykali, a więdzą.

    A właśnie, jak tam dotykanie ipada? Fajny aby?

    > Jest gorzej, Ty go nie kupisz, co jeszcze chciałbyś napisać tym, którzy
    > poważnie rozważają nabycie, bądź z decyzją wstrzymują się do możliwości
    > przekonania się na własne palce?

    Żeby przestali tu przekonywać jakie to będzie doskonałe do momentu gdy choć
    przez chwilę tego dotkną. Inaczej mogę sobie również pisać co chcę i snuć
    teorie.

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."