  • Data: 2010-02-18 09:09:56
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-18 03:21:48 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > Innowacja za wszelką cenę? Wynajdywanie od nowa koła?

    Faktycznie, lepiej robić to co wszyscy inni. Tylko zupełnym przypadkiem
    zazwyczaj to z Apple rżną inne firmy, a nie na odwrót, ale to pewnie
    dlatego, że za wszelką cenę chcą splajtować produkując niesprzedawalne
    gnioty.

    > Precyzję urządzeń dotykowych to zresztą prezentuje Wacom, nie iPad.

    Napisz 2 zdania na Wacomie i opowiedz jakie to było fantastyczne doświadczenie.

    > To żeby było trudniej pisać?

    Pewnie nie wiesz, ale na świecie jest całkiem spora grupa ludzi, którzy
    używają więcej niż jednego języka. I pod względem używania koślawego
    układu szumnie zwanego "programistą" to Polska jest światowym
    dziwadłem, bo w większości krajów ludzie używają natywnych dla swojego
    języka obłożeń.

    > Piszę bezwzrokowo, konieczność wizualnego feedbacku to dla mnie bardzo
    > poważna wada.

    A ile czasu próbowałeś używać klawiatury znajdującej się na jednej
    powierzchni z ekranem, w dość niedużej odległości?

    > Nie. Wolę urządzenie z wysuwaną spod ekranu klawiaturą.

    No to takie kup i nie marudź. Tylko nie bardzo rozumiem ten zapał w
    przekonywaniu innych, że jeśli są skłonni wybrać inaczej, to odrazu
    oznacza, że są idiotami bez pojęcia...

    > I pewnie w tym, że zimą w rękawiczce niewiele zrobisz.

    Będą człekiem posiadającym w moim przekonaniu średniej wielkości dłonie
    (rozmiar rękawiczek L lub 10), od bardzo dawna nie byłem w stanie
    używać żadnego z moich telefonów w rękawiczkach.

    > Więc zróbmy żeby było jeszcze gorzej?

    Tak, specjalnie dla tych, którzy nie widzieli, nie dotykali, a więdzą.
    Jest gorzej, Ty go nie kupisz, co jeszcze chciałbyś napisać tym, którzy
    poważnie rozważają nabycie, bądź z decyzją wstrzymują się do możliwości
    przekonania się na własne palce?

    de Fresz