  • Data: 2010-02-18 17:35:33
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-18 11:10:26 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > Faktycznie, coś jest nie tak z tym kołem, wszyscy mają takie... okrągłe.

    Właśnie, właśnie, koła najlepsze do wszystkiego - i do pływania i do
    lotów w kosmos.

    > Apple potrafiło wypromować niejedno urządzenie, opierając się prawie
    > wyłącznie na magii nagryzionego jabłka na obudowie.

    Taaa, często to słyszę. Coprawda gorzej z realnymi przykładami, ale
    hasło naprawdę chwytliwe. Pal sześć wygoda obsługi, pal sześć estetyka,
    to sama magia panie, najczarniejsza z czarnych - japkowa.

    > Czego nie zrozumiałeś w tym co napisałem? Gdzie dośpiewałeś sobie, że
    > urządzenia Wacoma służą do pisania?

    Podobnie jak i iPhone nie służy do rysowania. Ale na jednym i drugim
    można robić coś przeciwnego. Ja wolę rysować na iPhonie niż pisać na
    Wacomie, ale to może dlatego, że używam obu.

    > Podałem je jako urządzenia dotykowe
    > prezentujące PRAWDZIWĄ PRECYZJĘ, która dla ekranów stosowanych we
    > wszelkiego rodzaju dotykowcach jest póki co nieosiągalna.

    Pewnie nie zauważyłeś, ale od czasu gdy przyszedł jeden taki zawodowy
    oszust i wytrzepał z rękawa takie czarne badziewie, wszelakie rysiki i
    inne piórka są w zdecydowanym odwrocie. Zresztą bardzo chciałbym
    zobaczyć jak z tego Wacoma wysyłasz choćby SMSa gdzieś w terenie.

    > To tak jak z argumentem o MMSach w iPodzie. Przecież niewiele osób to
    > potrzebuje, czyż nie?

    Jakoś paru milionom osób na kuli ziemskiej brak MMSów nie przeszkodził
    w zakupie tego badziewiastego iP, ale to pewnie ta magia. Ładnych pare
    milionów pewnie również się ucieszy z możliwości dowolnego
    skonfigurowania klawiatury pod swój język, a nieliczni (góra kilkaset
    tysięcy zapewne) będą się dodatkowo cieszyć z możliwości przełączania
    pomiędzy różnymi układami. Ale to w końcu poważne wady...

    > Zresztą argument jako taki ciekawy, tylko nie pasuje to lansowanych tu tez,
    > jakoby urządzenie typu iPad w zasadzie służyło do odbierania treści, a do
    > pisania to rzadko i na krótko.

    Rzadko i krótko znaczy że musi być w nienaturalnym dla wielu układzie
    klawiszy, czy tak?

    > Akurat w kwestii zmiennych układów klawiatury, to jak kto musi to sobie
    > taką kupi: http://www.artlebedev.com/everything/optimus/

    Jaaassssne, pełnowymiarowa klawiatura za ~1600 ojro do netbooka za 400.
    Jakaż mobilność! A BTW produkują to już, czy dalej preordery, jak 5 lat
    temu?

    > A skąd ten zapał, żeby przekonywać o doskonałości rozwiązania, którego nikt
    > tu nie miał w ręku?

    A ktoś tu próbuje przekonać kogoś, jaki to iPad nie jest doskonały
    _dla_każdego_ i do _wszystkich_zastosowań_? Kurde, znów coś
    przegapiłem...

    > A właśnie, jak tam dotykanie ipada? Fajny aby?

    Nie wiem, z kategorycznymi opiniami wstrzymuję się do czasu aż go
    zobaczę. Zakładam (na podstawie doświadczenia z iPhonem) że na moje
    potrzeby pisarskie powinien być w zupełności wystarczający, ale o tym
    dopiero się przekonam.

    > Żeby przestali tu przekonywać jakie to będzie doskonałe do momentu gdy choć
    > przez chwilę tego dotkną. Inaczej mogę sobie również pisać co chcę i snuć
    > teorie.

    NIe zauważyłem tu żadnej indoktrynacji, ale może nieuważnie czytałem.

    de Fresz