  • Data: 2010-02-18 20:37:46
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-18 21:20:40 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > W usiech udział blackberry przewyższa wielokrotnie zdaje się udział iphone.

    Może nie wielokrotnie, ale wciąż przewyższa. I ja np. tego za
    cholerę nie rozumiem, ale już mniejsza o to.

    > A jakaś inna na iphone jest, z ciekawości?

    Owszem, nawet nie tak mało. Nawet Kena Rockwella można sobie w tej
    formie kupić.

    > Faktycznie, prostsze od przesłania przez BT :P

    Zwłaszcza do stacjonraki, które w większości nie mają BT.

    > I mam się wszędzie włóczyć z kablem?

    Przy smartfonach noszenie ładowarki często bywa koniecznością, nie jest
    to tylko wada iP. Fajne jest w nim to, że z kabla do synchro można go
    ładować z dowolnego USB.

    > A wbudują?

    Na pewno. Nacisk ze strony branży muzycznej jest wciąż olbrzymi.
    Zresztą nawet to złe Apple już dawno przekonywało wydawców, aby odeszli
    od DRM, ale ci są dość odporni na argumenty i to co dzieje się na rynku
    dociera do nich z wyraźnym opóźnieniem.

    > Produkty MS kupię w wielu miejscach,

    Chodziło mi o Zune Store - konkurenta iTMS.

    > Zresztą MS ze swoim Live nie jest lepszy od Apple'a

    I z ZS AFAIK też.

    > ??

    Mniej objętościowo i wagowo.

    > Nie wiem. Na Xperii _pewnie_ działa normalnie przez flasha.

    Na P1 z teotretyczną obsługą Flasha chodziło szmacianie.

    > To zostawmy to w spokoju.

    OK.

    de Fresz