  • Data: 2013-07-14 14:15:55
    Temat: Re: Lodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiedzial, bo jak wskazowka przestawala byc w okolicach zera, to znak
    ze trzeba do elektryka jechac. np na regulacje regulatora.

    P.S. Ale niepotrzebne cytaty to moglbys usuwac.
    Dobrze ze google choc toppostingu nie robi.

    Dnia Sun, 14 Jul 2013 04:47:30 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > Nic kierowca nie mógł wiedzieć bo skala była krótka do tego od zera w obie strony.
    Warszawianka miała +- 30A z działką 15A i to wszystko na dwóch centymetrach.
    http://www.google.pl/imgres?client=firefox-a&sa=X&rl
    s=org.mozilla:pl:official&biw=1024&bih=660&tbm=isch&
    tbnid=QQqKmfBoxWD_mM:&imgrefurl=http://allegro.pl/ws
    kaznik-ladowania-pradnicy-fso-warszawa-m20-223-i2992
    034069.html&docid=qgc4lBIGch_ziM&itg=1&imgurl=http:/
    /img12.allegroimg.pl/photos/400x300/29/92/03/40/2992
    034069&w=400&h=300&ei=SY7iUcS-O4WUtAaJwYHADw&zoom=1&
    ved=1t:3588,r:0,s:0,i:81&iact=rc&page=1&tbnh=158&tbn
    w=218&start=0&ndsp=14&tx=113&ty=51. Nic kierowca nie mógł wiedzieć ze wskazań takiego
    wskaźnika. Poza tym od zawsze w samochodach były regulatory napięcia utrzymujące, a
    przynajmniej starające się utrzymać napięcie na poziomie 14-15V. Takie rozwiązanie
    wyklucza możliwość oceniania w sprawnym samochodzie czegokolwiek poza tym że
    wskazówka buja się w okolicach zera.