  • Data: 2013-07-14 17:43:57
    Temat: Re: Lodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 14 Jul 2013 06:22:47 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >Nieprawda. Takie wskazanie będzie jedynie w przypadku zwarcia w akumulatorze lub
    uszkodzenia regulatora napięcia. Do 15V z ogonkiem w instalacji po osiągnięciu
    takiego napięcia ładowanie spada praktycznie do zera. Nie przypadkowo w samochodzie
    napięcie w czasie pracy silnika jest ustawione na nie więcej niż 15V i nie mniej niż
    ok 14V. Dlaczego tak jest musisz sobie poszukać. Jak sam znajdziesz to dłużej
    będziesz pamiętał. Przejdź na cywilizowany czytnik to nie będzie Ci rozciągał
    linijek. Też miałem taki problem z czytaniem. Przeszedłem na inny czytnik i jak ręką
    odjął. Chociaż masz nie dzisiejszy czytnik to najgorszy nie jest. Przynajmniej nie
    krzaczy.

    Czytam mniej wiecej 20 grup, z czego wiekszosc pl. jestes JEDYNYM
    osobnikiem ktorego posty wygladaja tak jak wyglaaja. Wiec to chyba
    twoj problem a nie innych

    Po za tym, mam pytanie: dlaczego przy 14V prad ladowania sppada do
    zera? Czy wynika to z Prawa Ohma? Czy czegos innego?

    A.L.