  • Data: 2010-11-15 14:42:45
    Temat: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
    Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ... straciłem w Plusie uzbierane
    > 42 minuty,

    myślałeś ze ci przeniosą ?

    >zaś Era tak sprytnie ustawiła okres rozrachunkowy, że
    > w pierwszym (niepełnym) miesiącu nie starczyło mi 80 minut, choć
    > w Plusie z 15 zostawało tyle, że miałem wyżej wspomniany zapas
    > 42 minut. (czyli rozmawiam bardzo mało! -- a jednak 80 minut
    > nie starczyło)

    to jest majstersztyk, chyba cały sztab konspiratorów pracował nad tym
    ustaleniem okresu rozliczeniowego i jak widać opłacało im się

    > Rozumiem, że ta praktyka (tracenia minut) ma zniechęcać do
    > przenosin -- najwyraźniej trudnej dla operatorów!

    jak rozumiem to nowy operator ma ci podarowac uzbiewrane minuty ?
    uzbiers\asz sobie ich 1000 potem sie przeniesiesz i na koszt nowego
    operatora dzwonił przez pół roku

    > Ale za to zasięg w mieszkaniu jest mizerny, żeby nie napisać, że czasami
    > wcale go nie ma.

    pewnie przeczytali twoje posty na temat plusa i umiescili ci urządzenie
    zagłuszające na dachu