  • 1. Data: 2010-11-15 12:45:14
    Temat: Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Najpierw przenoszą mój numer z Polkomtelu tak, że Polkomtel nalicza
    mi karę -- zamiast zwrócenia powstałej w Plusie nadpłaty, Plus żąda
    dopłacenia za ekspresowe przenosiny. (chociaż ja o żadne ekspresowe
    przenoszenie nie prosiłem!!!) Dodatkowo straciłem w Plusie uzbierane
    42 minuty, zaś Era tak sprytnie ustawiła okres rozrachunkowy, że
    w pierwszym (niepełnym) miesiącu nie starczyło mi 80 minut, choć
    w Plusie z 15 zostawało tyle, że miałem wyżej wspomniany zapas
    42 minut. (czyli rozmawiam bardzo mało! -- a jednak 80 minut
    nie starczyło)

    Rozumiem, że ta praktyka (tracenia minut) ma zniechęcać do
    przenosin -- najwyraźniej trudnej dla operatorów!

    Później dorzucają niechciane ,,usługi'' za które każą sobie dodatkowo
    płacić -- na przykład dowcip (BTW -- rodem z rynsztoka) dnia -- cena
    to chyba 10 groszy za jeden NIECHCIANY (i głupi) ,,dowcip''. Wyłączenie
    usługi jest długotrwałe. (jeśli w ogóle możliwe, bo pojawiają się trudności)
    Rezygnując, dostaje się kolejne niechciane usługi...

    Ale za to zasięg w mieszkaniu jest mizerny, żeby nie napisać, że czasami
    wcale go nie ma.

    Najwyraźniej Era to takie same bagno jak Plus. :)

    Mnie potrzebny telefon, a tymczasem mam usługi niechciane, za które Era
    każe sobie płacić. Podobnie jak z Plusem, któremu także abonament (na
    który umówiliśmy się dobrowolnie przy podpisywaniu umowy) nie starczał
    na ,,godziwe życie''.

    Mieli przysyłać faktury m@ilem i nie przysyłać papierowych, za co
    miałem dostać dodatkowe 10 minut miesięcznie. Ani m@ilowych, ani
    papierowych nie ma, ani dodatkowych 10 minut...

    Mam wrażenie takie, jakbym wcale nie przeniósł się z gównianego Plusa!!!

    Taki ,,poziom usług'' (wyłudzanie pieniędzy) jest u każdego
    operatora telefonii komórkowej w Polsce, czy tylko w Plusie i w Erze?

    Można ich gdzieś skarżyć czy pozostaje jedynie grupa dyskusyjna i sąd?
    (i kolejne przeniesienie się po wygaśnięciu umowy?) Gówniarstwo i żebractwo!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2010-11-15 12:51:07
    Temat: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Najpierw przenoszą mój numer z Polkomtelu

    Mam wrażenie, że Polkomtel dokonał jednego z lepszych biznesów w tym
    roku...

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-11-15 12:51:17
    Temat: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Cyfrowej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ibra11$qu6$...@i...gazeta.pl

    Korekta -- Łajdactwo Polskiej Telefonii Cyfrowej, nie Komórkowej.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2010-11-15 13:15:11
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Eneuel Leszek Ciszewski
    z dnia: 2010-11-15 13:45:
    > Taki ,,poziom usług'' (wyłudzanie pieniędzy) jest u każdego
    > operatora telefonii komórkowej w Polsce, czy tylko w Plusie i w Erze?
    w Erze na pewno, opisywałem niedawno ich bagno i ucieczkę z naszymi
    ponad 200 kartami od nich, właśnie za takie numery jak wyłudzanie
    pieniędzy za niezamówione usługi

    > Można ich gdzieś skarżyć czy pozostaje jedynie grupa dyskusyjna i sąd?
    na Berdyczów możesz pisać

    > (i kolejne przeniesienie się po wygaśnięciu umowy?) Gówniarstwo i
    > żebractwo!!!
    tak jest!

    Paweł

  • 5. Data: 2010-11-15 13:32:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Paweł Gąska" ibrbor$h58$...@n...onet.pl

> [...]

    kartami od nich, właśnie za takie numery jak
    > wyłudzanie pieniędzy za niezamówione usługi

    Rozumiem. Kolejne gówno, z którym trzeba żyć!
    Kupuję telefon -- telefonu czasami ;) nie ma, ale za to są dowcipy i inne usługi.
    (dowcipy nie są pierwszą niechciana usługą płatną)

    Kiedyś na bazarach tak można było kupować -- wybierałem coś, ale otrzymywałem
    coś innego. (dlatego na bazarach nie kupowałem zbyt często)

    > tak jest!

    Czyli skarżyć ich nie ma gdzie? Kolejni nietykalni w Polsce?
    Następnym razem to już raczej będzie prepaid bez podpisywania
    terminowej umowy -- gdy kolejny operator zrobi tak numer, to
    przeniosę się od razu. :)

    Podejrzewam, że najlepiej jest w Biedronkach czy Carrefourach.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2010-11-15 13:36:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" ibrabs$cio$...@n...onet.pl

    > Mam wrażenie, że Polkomtel dokonał jednego z lepszych biznesów w tym roku...

    Tak uważasz? To raczej biznesmeni z bardzo niskiej półki. :)
    (skoro wyłudzenie około 11 złotych to dla nich jeden z najlepszych biznesów roku!)

    Inna sprawa,że aż 110 głupich dowcipów potrzebuje Era, aby dorównać Polkomtelowi.
    Istotnie -- zestawienie tych biznesów wypada na dobrze dla Plusa! Mam wrażenie
    takie, że po prostu wraca do Polski to, co wyjechało do Anglii za tak zwanym
    chlebem. A że tam kiblowało -- tu tez nie potrafi żyć porządnie!

    Po raz pierwszy widzę złe skutki polityki Tuska, która ściąga
    do Polski to, co powinno raczej pozostać w Anglii na ta zwane zawsze!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-11-15 13:50:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > Najpierw przenoszą mój numer z Polkomtelu tak, że Polkomtel
    > nalicza
    > mi karę -- zamiast zwrócenia powstałej w Plusie nadpłaty, Plus
    > żąda

    Ale to nie do PTC pretensje.

    > dopłacenia za ekspresowe przenosiny. (chociaż ja o żadne
    > ekspresowe
    > przenoszenie nie prosiłem!!!)

    Sprawdzic czy aby na pewno nie .

    > Dodatkowo straciłem w Plusie uzbierane 42 minuty,

    No ale z tym sie chyba liczyles ?

> [...]
    > w Plusie z 15 zostawało tyle, że miałem wyżej wspomniany zapas
    > 42 minut. (czyli rozmawiam bardzo mało! -- a jednak 80 minut

    No ale o to chyba nie masz pretensji do PTC ?

    > Rozumiem, że ta praktyka (tracenia minut) ma zniechęcać do
    > przenosin -- najwyraźniej trudnej dla operatorów!

    42 minuty, kto by sie na to patrzyl, u mnie sie marnuje 300zl :-)

> [...]
    > trudności)
    > Rezygnując, dostaje się kolejne niechciane usługi...

    Oj, nie chce sie przeczytac umowy i kilku regulaminow, a potem
    narzeka :-)
    A przeciez sprzedawca na pewno mowil jakie to swietne uslugi sa
    dolaczone :-P

    > Mam wrażenie takie, jakbym wcale nie przeniósł się z gównianego
    > Plusa!!!

    A miales jakies watpliwosci ? :-P

    > Taki ,,poziom usług'' (wyłudzanie pieniędzy) jest u każdego
    > operatora telefonii komórkowej w Polsce, czy tylko w Plusie i w
    > Erze?

    Duzo ci ich juz nie zostalo, zdazysz sprawdzic wszytkich :-P

    > Można ich gdzieś skarżyć czy pozostaje jedynie grupa dyskusyjna i
    > sąd?
    > (i kolejne przeniesienie się po wygaśnięciu umowy?) Gówniarstwo i
    > żebractwo!!!

    UKE i gazety, no i ze swoim g* abonamentem to sobie prepaida kup,
    bedziesz mogl zmieniac co tydzien :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-11-15 14:42:45
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    ... straciłem w Plusie uzbierane
    > 42 minuty,

    myślałeś ze ci przeniosą ?

> [...]
    > w Plusie z 15 zostawało tyle, że miałem wyżej wspomniany zapas
    > 42 minut. (czyli rozmawiam bardzo mało! -- a jednak 80 minut

    to jest majstersztyk, chyba cały sztab konspiratorów pracował nad tym
    ustaleniem okresu rozliczeniowego i jak widać opłacało im się

    > Rozumiem, że ta praktyka (tracenia minut) ma zniechęcać do
    > przenosin -- najwyraźniej trudnej dla operatorów!

    jak rozumiem to nowy operator ma ci podarowac uzbiewrane minuty ?
    uzbiers\asz sobie ich 1000 potem sie przeniesiesz i na koszt nowego
    operatora dzwonił przez pół roku

    > Ale za to zasięg w mieszkaniu jest mizerny, żeby nie napisać, że czasami
    > wcale go nie ma.

    pewnie przeczytali twoje posty na temat plusa i umiescili ci urządzenie
    zagłuszające na dachu

  • 9. Data: 2010-11-15 14:47:49
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-11-15 15:42, boxfish pisze:

    > to jest majstersztyk, chyba cały sztab konspiratorów pracował nad tym
    > ustaleniem okresu rozliczeniowego i jak widać opłacało im się

    Ja się tylko zastanawiam, co wspólnego z tym ma Polska Telefonia
    Komórkowa (Centertel)?
    Pewnie współdziałali w przestępczym procederze wyłudzania minut :-P

  • 10. Data: 2010-11-15 15:01:59
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-11-15 14:50:
    > UKE i gazety, no i ze swoim g* abonamentem to sobie prepaida kup,
    > bedziesz mogl zmieniac co tydzien :-)
    UKE możesz sobie darować, moje dwie sprawy już się ciąąąągną i jedyne co
    dostałem to, że przekierowali "gdzie trzeba"... czyt. na Berdyczów ;)

    Paweł